سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید حسن رضوی(تیتر)

حوزه/ حجت الاسلام رضوی گفت: نور هدایت حسینی نعمتی است که خداوند با همه انسان ها عطا فرموده تا مردم مسیر آزادگی و انسانیت را بخوبی شناخته و به سوی حق تعالی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام رضوی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان،در مراسمی که در مسجد امامزاده عبدلله برگزار شد، با اشاره به ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین ابراز اظهار داشت: امام حسین(ع) نور هدایتی است که همواره روشن خواهد بود.

وی ادامه داد: نور هدایت حسینی نعمتی است که خداوند با همه انسان ها عطا فرموده تا مردم مسیر آزادگی و انسانیت را به خوبی شناخته و به سوی حق تعالی حرکت کنند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به حماسه جاودان امام حسین(ع)، بیان داشت: عمل امام حسین(ع) به عنوان فعل معصوم همواره حجت بوده و الگوی مناسبی برای آزادگان جهان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در جریان کربلا ما می آموزیم تا هرگز ظلم نکره و ظلم پذیر نباشیم و تا پای جان هم در راه حفظ آرمان ها،ارزش ها و عدالت ایستادگی کنیم .

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان اظهار داشت: جامعه جهانی و ایران اسلامی امروزه باید با الگو گیری از جریان عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی تبیین کرد: مبارزه و جنگ با استکبار همواره مستلزم  هزینه است که همان گونه که امام حسین(ع) تا پای جان در مقابل آرمان ها و ارزش های خود ایستادگی کرد ما هم باید از دادن هزینه در راه مبارزه با استکبار هراسی نداشته باشیم.

حجت السلام رضوی خاطرنشان کرد: از جمله پیام هایی که می توان از جریان عاشورا دریافت کرد ولایت پذیری یاران و اصحاب امام حسین(ع) که بدون هیچ بهانه ای تا پای جان در رکاب آن حضرت ایستادگی کردند.

وی در پایان افزود: ولایت مداری بی قید و شرط اصحاب امام حسین(ع) همواره باید سر لوحه زندگی ما بوده تا همچون شهدای انقلاب اسلامی، هیچ گاه از خط ولایت خارج نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha