جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدمت رسانی حوزه علمیه مهران از زائران حوزوی

حوزه/ شهر مرزی مهران به عنوان دروازه ورود زائران به عتبات عالیات، هرساله شاهد حضور خیل عظیم زائرانی است که قدم در سفر عشق می گذارند و راهی سرزمین کربلا می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مهران که در دروازه ورود زائران ایرانی به عتبات عالیات و همچنین زائران عراقی به ایران اسلامی قرار دارد، در ایام اربعین که خیل زائران برای پیاده روی و زیارت به عتبات اعزام می شوند، با تلاش جهادی و شبانه روزی مدیر، اساتید و طلاب مدرسه، در بخش های مختلف اسکان، تغذیه(صبحانه، ناهار و شام) و حتی پارکینگ خودرو، خدمات مطلوبی را به هزاران نفر از زوار اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می دهد.

براین اساس، طلاب و روحانیون زائر اربعین که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب می کنند، می توانند به شهر مهران، خیابان ارتش، بالاتر از جمعیت هلال احمر، خیابان خواجه نصیر، مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مراجعه کرده و از خدمات حوزه این شهرستان استفاده کنند.

به گفته حجت الاسلام علی گوهری، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهران که بصورت جهادی و شبانه روزی در میدان خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) حضور دارد، حوزه مهران آمادگی اسکان طلاب و روحانیون زائر و خانواده های آنان به صورت مجزا برای آقایان و بانوان را دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهران همچنین خواستار حمایت و توجه بیش از پیش مسئولان عالی حوزه های علمیه کشور، به این مدرسه به ویژه در ایام خدمت رسانی به زائران اربعین شد و احداث یک مهمانسرا برای روحانیون و خانواده های آنان مانند سایر نهاد ها که اقدام به این امر مهم در شهرستان مهران کرده اند، را ضروری دانست.

تلفن حوزه علمیه مهران  08433826701

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha