پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون فرهنگی اوقاف فارس

حوزه/معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری همایش «همه واقف باشیم» با عنوان تجلیل از واقفین در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری همایش «همه واقف باشیم»، اظهار داشت: این همایش چهارشنبه ۲۴ آبان، ساعت ۹ صبح با عنوان تجلیل از واقفین، خیرین، اصحاب رسانه و هیئت امنای اماکن مذهبی در سالن همایش های اداره اوقاف و امور خیریه فارس برگزار می شود.

وی به دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه در دهه وقف اشاره کرد و افزود: به مناسبت دهه وقف، سه شنبه ۲۳ آبان ماه نیز از بیماران دو بیمارستان موقوفه خلیلی و نمازی توسط مدیرکل و معاونین این مجموعه عیادت خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی، تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم فردا، بیستم آبان، بعد از نماز مغرب و عشا با حضور قاریان بین المللی و با همکاری آستان قدس رضوی، در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: دیدار با آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، نشست با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و نشست با دانشجویان و اساتید دانشکده علوم قرآن از دیگر برنامه های دهه وقف به شمار می رود.

حجت الاسلام صفری از رونمایی ۵۰ وقف جدید خبر داد و بیان کرد: این رونمایی چهارشنبه ۲۴ آبان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha