شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 طلیعه حضور

حوزه/ همایش «طلیعه حضور» با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از ورودی های جدید مدارس علمیه خواهران استان یزد و با حضور استاد قرائتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی در همایش «طلیعه حضور» با خیر مقدم به ورودی های جدید حوزه علمیه خواهران استان یزد از حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در این همایش قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان این بوده که همایش طلیعه حضور در مکان مناسب برگزار شود، اظهار کرد: شما بانوان طلبه برگزیده شده و مورد عنایت خدا قرار گرفته اید چون این را پیامبر خدا(ص) می فرماید و کسی که برگزیده شد؛ محفوظ به عنایت خداست و عنایت خدا او را فراگرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: پیامبر اکرم(ص) می فرماید کسی که طالب علم است خدا او را دوست دارد و ملائکه، فرشتگان و پیامبران نیز او را دوست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی به بانوان طلبه توصیه کرد: از خدا بخواهید این شأن و منزلت را که خدا به شماداده تاپایان عمر حفظ  شود و در حدیثی از پیامبر اسلام(ص) آمده با این مضمون که رزق و روزی طالب علم و دنیای او را خداوند متکفل شده و تضمین خاص و ویژه شده است.

وی تصریح کرد: هدف از حضور شما در حوزه ها باید این باشد که  فرد مفیدی برای خود، جامعه و کشور عزیز باشید.

برپایه این گزارش، همایش «طلیعه حضور» با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از ورودی های جدید سراسر استان یزد، در سالن همایش های غدیر یزد، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و برنامه هایی از جمله سرود، دکلمه و بیان خاطرات خانم آزاده نیکپور از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه خواهران استان و مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد برگزار شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha