جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تجمع حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن

حوزه/ مبارز یمنی با بیان اینکه امروز بیشتر از یک جبهه در یمن وجود دارد و در این جبهه ها تمام سلاح هایی که از لحاظ بین المللی ممنوع هستند مورد استفاده قرار می گیرند گفت: امروز به هدف قراردادن مردم غیر نظامی و هدف قراردان بیمارستان ها و انبارهای غذا و دارو یمن را تهدید می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سید صادق شرفی طلبه  مبارزه یمنی پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از مردم یمن که در مدرسه علمیه فیضه برگزار شد، گفت: در یمن هزاران کودک وضعیتی شبیه شیرخوار امام حسین(ع) و هزاران زن وضعیتی شبیه حضرت زینب(س) دارند.

وی به شجاعت مردم یمن اشاره کرد و افزود: افرادی هستند که در اخلاص و شجات تلاش می کنند شبیه حضرت عباس(ع) و حضرت علی اکبر(ع) باشند.

این طلبه یمنی اشاره کرد:  امروز در یمن هیچ حرمتی مراعات نمی شود و دشمنی های وحشیانه امریکا و امارات حرمت ها را در هم شکسته و محاصره ای شبیه حصار شبه ابیطالب و محاصره اهل بیت در کربلا به راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که جاهلیت نخستین با تمام سردمداران و فرماندهان و جنگجویان ان بازگشته اما بسیار ناجوانمردانه از گذشته گفت: طی 4 سال گذشته انواع جنایات را در حق مردم یمن  با هدف تقسیم آن مرتکب شدند.

سید صادق شرفی ابراز کرد: امروز در  یمن افراد با عزتی وجود دارند که معتقد اند تحمل این مصیبت ها آسان است چون در پیشگاه خداوند متعال می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ای از نوع دیگر در یمن در حال رقم خوردن است و مردمی را خواهید یافت که پوزه متجاوزین را در صحراهای یمن به خاک خواند کشید و کسانی را خواهید دید که به سمت چپ و راست خود نگاه می کنند و به دنبال یاور می گردند و در سایه این  بی اعتنایی و بی تحرکی سازمانی که ان را سارمان ملل متحد می نامند.

این مبارز یمنی با بیان اینکه امروز بیشتر از یک جبهه در یمن وجود دارد و در این جبهه ها تمام سلاح هایی که از لحاظ بین المللی ممنوع هستند مورد استفاده قرار می گیرند گفت: امروز با هدف قراردادن مردم غیر نظامی و هدف قراردان بیمارستان ها و انبارهای غذا و دارو تهدید می کنند.

وی با تأکید بر اینکه امریکا سردمدار جنایت ها است و دشمن اول است و پس از آن رژیم صهیونیست  و سپس نظام های مزدوری  که برای جلب توجه امریکا دست به جنایت می زنند قرار دارند افزود: از رهبری  و ملت ایران به خاطر حمایت هایشان سپاسگزاریم.

سید صادق شرفی از دبیر کل حزب الله لبنان به خاطر جملات طلایی در حمایت از مردم یمن و نیز از حوزه علمیه و علمای آن و مدیریت حوزه های علمیه برای این حمایت و تجمع تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha