جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

​حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: افکار عمومی به خوبی فهمیده است که استفاده ابزاری از حقوق بشر از ویژگی های بارز دولت آمریکاست.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، ظهر امروز در همایش بین المللی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام مقطم رهبری» که در سالن فجر شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت:  در اثر حمایت قدرت های جهانی به ویژه آمریکا از منافقین، 17 هزار نفر از هم وطنانمان قربانی ترور شده اند که همه این جنایت ها توسط آمریکایی ها هدایت و رهبری شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه حضور دارد در حالی که خود پرورش دهنده تروریست هاست، گفت: آمریکایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زند به جای حمایت از کشورهای ضعیف منطقه، در حال تقویت رژیم جعلی اسرائیل غاصب است.

وی در ادامه سخنان خود به حمایت همه جانبه آمریکا از قتل و عام مردم یمن به دست عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: امروز افکار عمومی به خوبی فهمیده است که استفاده ابزاری از حقوق بشر از ویژگی های بارز دولت آمریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: حقوق بشر در منظر آمریکا هیچ ارزش و جایگاهی ندارد و رفتار دوگانه این کشور مبین این نظریه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بیان داشت: آمریکایی ها که همواره و همیشه دم از حقوق بشر می زند، چگونه در قبال کشتار مردم فلسطین، یمن، افغانستان، سوریه و... سکوت پیشه کرده اند؟!.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: آنچه که باید در برابر اقدامات ضد بشری آمریکا و ماهیت استکباریش مورد توجه قرار گیرد، مقاومت امت های اسلامی در راستای مقابله با سلطه پوشالی و استکباری آمریکا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز نبود وحدت در بین امت اسلام، میل و علاقه باطنی استکبار و رژیم اسرائیل غاصب است و برای رسیدن به این هدف مهم اقدام به تشکیل گروه های تروریستی و تکفیری و نیز جریان های ضددینی در جهان اسلام نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان بیان داشت: اگر می خواهیم از دسیسه و ترفندهای دشمنان جهان اسلام رهایی یابیم، باید وحدت کلمه را سرلوحه حرکت خود در جهان امروزی قرار دهیم و در برابر تفکرات افراطی در بین مذاهب اسلامی ایستادگی نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha