جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هفته بسیج

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت آغاز هفته بسیج در بیانیه ای آورده است: «بسیج» آیینه تمام نمای هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و … ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت آغاز هفته بسج بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در این بیانیه می خوانیم:

فرا رسیدن هفته بسیج یادآور یکی از رخدادهای شگرف و مبارکی است که با فرمان معمار و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد.

بدون تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امت اسلامی به شمار می‌رود. ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.

«بسیج» آیینه تمام نمای هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، ورزشی و … ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.

نگاه منصفانه و به دور از حب و بغض مؤید این حقیقت است که «بسیج» با تمسک به ولایت فقیه و به مدد بصیرت برای ایفای نقش‌های مثبت برای خدمت به مردم و یاری‌بخشی در هنگامه‌ی سخت بلایای طبیعی و زدودن غبار محرومیت از صفحه زندگی شرافت‌مندانه آنان بوده است. از برکات بسیج، باید نقش تأثیرگذار آن در عرصه بازدارندگی و اقتدار دفاعی ایران اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح را نیز مورد تأکید قرار داد که نابودی و زوال آمال و آرزوهای جبهه دشمن را سبب شده است.

از آخرین پیام امام راحل(ره) به مناسبت هفته بسیج و نگاه حکیمانه ایشان که «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست»، در فراسوی مرزهای ایران و در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی و مقابله با تروریسم و «فتنه داعش» تبلور معناداری یافته است. «بسیج مردمی» این کشورها پوزه دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی(ص) را به خاک مالیده‌اند و به فضل الهی تشکیل بسیج جهان اسلام، به برکت شجره طیبه بسیج، ملت ایران شدنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha