پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی نژاد

حوزه/ تجربه نشان داده استکبار جهانی نسبت به کشورهای اسلامی که دنبال آزادی خواهی و استقلال طلبی هستند، تحمل نمی کند، چون استقلال کشورهایی همچون یمن، باعث الگو گیری دیگر کشورهای زیر سلطه جبهه استکبار می شود و این قدرتها از این مسئله به شدت هراس دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حسینی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جنایت اخیر آل سعود و جبهه استکبار در کشتار زنان و کودکان بی گناه یمن گفت: تجربه نشان داده استکبار جهانی نسبت به کشورهای اسلامی که دنبال آزادی خواهی و استقلال طلبی هستند، تحمل نمی کند، چون استقلال کشورهایی همچون، یمن باعث  الگو گیری دیگر کشوهاری زیر سلطه جبهه استکبار می شود و این قدرتها از این مسئله به شدت هراس دارند.

 رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: نمونه ای  ازاین کشورها که توانست با استقلال و آزادی خود، با آمریکا و مبارزه کند و دست اجانب را از کشورش قطع کند، ایران اسلامی است. الان 40 سال از آن قضیه و اتفاق مهم می گذرد.

وی اظهارداشت: به خاطر همین استقلال و آزادی، الان ایران، قدرت منطقه است و حتی در مسائل دیگر هم این گونه است؛ نمونه دیگر استقلال، یمن است. جرم این کشور، مستقل و مسلمان  بودن است. کشورهای سلطه جو از استقلال ملت ها می ترسند نه تنها از مسلمانی آنها. می توان در عین حال که مسلمان هستی، مانند بعضی رژیم های منطقه زیر سلطه  دشمن باشی، ولی مشکل آمریکا با یمن استقلال طلبی است. آنها، این را نمی خواهند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha