جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: معرفی اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ماهیت انقلاب اسلامی به جوانان، جزو وظایف ما و از واجبات بوده و باید زمینه را فراهم کنیم تا نسل جوان، خودش اندیشه‌های امام (ره) و رهبری را لمس کرده و به حقیقت پی ببرند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در اولین همایش استانی «اندیشه راقی» که در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: امروز رسالت اصلی طلاب، فضلا، ائمه جمعه و جماعات این است که بتوانند اندیشه های راهشگای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را به نسل جوان انتقال دهند.

وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی، تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی انقلاب در بین نسل جوان است، چرا که امروز ولایت فقیه راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن، انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام خمینی(ره) تحولات سیاسی و بنیادین درجهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه‌ امام(ره) سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در آن زمان از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و همواره خطر و تهدید استکبار جهانی را به کشورهای اسلامی گوشزد می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسیب بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) معرف یک اندیشه ناب است و با سختی‌هایی که کشید این اندیشه های ناب الهی و قرآنی را به جهان عرضه کرد و در حقیقت کار حضرت امام، تاریخ مصرف نداشته و ندارد و تازه جهان در حال پی بردن به کارهای ایشان و ارزش‌های آن است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت:  وصیت نامه امام خمینی(ره) چراغ راه ماست و روحانیون، ائمه جمعه، حوزه های علمیه، رسانه‌های گروهی به ویژه صدا وسیما، دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تبیین و ترویج سیره امام دارند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: معرفی اندیشه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و ماهیت انقلاب اسلامی به جوانان، جزو وظایف ما و از واجبات بوده و باید زمینه را فراهم کنیم تا نسل جوان، خودش اندیشه‌های امام(ره) و رهبری را لمس کرده و به حقیقت پی ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha