چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رس اخلاق ويژه كاركنان مديريت حوزه علميه خواهران هرمزگان در اين مديريت

حوزه/عباسي ندوشن با بيان اينكه خصلت حسادت در انسان ها ويرانگر است، گفت: افراد براي حفظ خود از گناهان بخصوص حسادت با خود عهد كنند كه در زمان ارتكاب معصيتي يك عامل بازدارنده مانند تنبيه و اجبار به انجام عملي را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه»، خانم عباسي ندوشن، امروز در درس اخلاق ويژه كاركنان مديريت حوزه علميه خواهران هرمزگان برگزار شد، ضمن اشاره به جايگاه طلبگي در سطح جامعه، بيان داشت: برداشت جامعه از واژه طلبه برخورداري طلاب از رفتار و منشي عالي در ظاهر و باطن و الگو بودن آنها براي ديگران است.

وي با تاكيد بر اينكه طلاب بايد در رفتار خود دقت داشته باشند، گفت: نقد از رفتار يا اخلاق مدير و يا ديگر مسئولان بايد به دور از اغراض منفي بلكه براي رفع مشكل و اصلاح وضعيت موجود باشد.

خانم عباسي ندوشن توجه به رعايت اخلاق عملي و خودسازي را بسيار ضروري دانست.

معاون فرهنگي تبليغي مديريت حوزه علميه خواهران هرمزگان تاكيد كرد: نقد از ديگران بايد به دور از حسادت بلكه براي رشد و كمال آنها باشد.

وي با اشاره به اينكه رفتار فرد حسود براي هيچ كس غير از انسان حسود قابل تشخيص نيست، افزود: انسان ها بايد با حفظ خود از گناهان، از هرگونه زمينه سازي براي افتادن در دام دوستي، همكاري، شراكت و يا گاهي برنامه نويسي با شيطان خود را حفظ كنند.

خانم عباسي در پايان با بيان اينكه خصلت حسادت در انسان ها ويرانگر است، گفت: افراد براي حفظ خود از گناهان بخصوص حسادت با خود عهد كنند كه در زمان ارتكاب معصيتي يك عامل بازدارنده مانند تنبيه و اجبار به انجام عملي را انجام دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha