جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: موشک‌های نقطه زن که به سمت سوریه شلیک شد و جنایتکاران داعشی را به هلاکت رساند از جمله موفقیت های بزرگ نظامی کشور محسوب می شود و هیچ گاه قابل مذاکره نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه علی‌رغم همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت است.

وی ادامه داد: امروز به لطف الهی، برکت اسلام و نعمت انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در تمام دنیا با اقتدار کامل بر آرمان‌های خود ایستاده ایم و در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می داریم.

حجت الاسلام والمسلمین  ابراهیمی با اشاره به این‌که عدد ۴۰ نشانه کمال است، تصریح کرد: چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متعلق به همه لایه های مردمی و ارکان نظام است که بایستی قدر دانسته شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز، وضعیت فعلی کشور و پیشرفت آن در جهات مختلف را به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی ندانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی حتی در دورترین روستاها و همچنین نقاط مرزی کشور، شاهد امکاناتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و.... هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه کشاورزی، ابراز کرد: قبل از انقلاب با داشتن ۳۶میلیون نفر جمعیت کشور واردات محصولات کشاورزی به کشور را داشتیم و این در حالی است که در حال حاضر کشورمان با دارا بودن بیش از ۸۰میلیون نفر جمعیت، در زمینه بسیاری از محصولات کشاورزی و از جمله گندم خودکفا شده است.

وی به پیشرفت های ایران در زمینه پزشکی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: قبل از انقلاب، بخش اعظم داروهای مورد نیاز کشور از طریق واردات انجام می‌شد، ولی درحال حاضر بیشتر داروهای مورد نیازمان در کشور در ایران تولید می‌شود و این یک افتخار بزرگ است که به برکت وجود انقلاب اسلامی محقق شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز، تعداد دانشجویان کشور را قبل از انقلاب ۱۴۰ هزار نفر اعلام  و مطرح کرد: در حال حاضر میلیون‌ها دانشجو در کشور وجود دارد که همه از برکات انقلاب اسلامی است و وجود دانشگاه‌های متعدد در سرتاسر کشور گواه این مدعا است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به پیشرفت های تسلیحاتی کشور، اظهار داشت: موشک‌های نقطه زن که به سمت سوریه شلیک شد و جنایتکاران داعشی را به هلاکت رساند از جمله موفقیت های بزرگ نظامی کشور محسوب می شود و هیچ گاه قابل مذاکره نیست.

وی، ساخت انواع و اقسام وسایل‌ نقلیه در کشور را از دیگر برکات انقلاب اسلامی در کشور دانست و افزود: امنیتی که درحال حاضر با وجود بحران‌های منطقه شاهد هستیم، از جمله نعمت‌هایی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

نماینده پیشین مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مسئولان و مردم باید همدوش هم در حل مشکلات بکوشند، ابراز کرد: دلیل این امر آن است که این نظام الگوی تمام عیاری برای همه آزادی‌خواهان دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ضامن عمر انقلاب دانست و اذعان داشت: در آیات و روایات برای ۴۰، رشد، بالندگی و کمال تعریف شده است؛ در حال حاضر نیز با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد کمال و پیشرفت و جاودانگی ایران خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به این مهم که مهمترین قصد دشمنان داخلی و خارجی آن است که می خواستند و می خواهند در سرنوشت کشور دخالت کنند، بیان کرد: به فضل الهی تاکنون به هدف خویش نرسیده‌اند و بعد از ۴۰ سالگی اقتدار و استقلال انقلاب اسلامی نیز نمی توانند با آن مقابله کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این‌که جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی بایستی محتوای تبیینی داشته باشد، مطرح کرد: امسال با توجه به هجمه‌های سنگین استکبار جهانی علیه نظام اسلامی بایستی جشن‌های دهه فجر با محوریت تبیین دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با شکوه تر از هرسال برگزار شود.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha