چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع علمای مسلمان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان اقدام مقامات بحرین را در اعدام علی العرب و احمد الملالی و سرکوب تظاهرات با گلوله که منجر به شهادت محمد المقداد شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در خصوص جنایت های رژیم آل خلیفه که اخیراً منجر به اعدام سه تن از جوانان بحرینی شد ،بیانیه ای صادر کرد و گفت: رژیم آل خلیفه به ارتکاب بزرگترین جنایت تاریخ در میزبانی از کنفرانس منامه، عادی سازی روابط با اسرائیل و استقبال از هیئت های رسمی و غیر رسمی صهیونیستی در جهت حذف مسئله فلسطین اکتفا نکرد، بلکه خود را در گرداب ظلم علیه ملت بحرین از طریق تلاش برای سلب آزادی، جلوگیری از مشارکت در حکومت از مجاری قانونی و عدم برداشتن محرومیت غرق کرده است و اقدام به سلب آزادی فعالان آزادی خواه و در رأس آنها شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی و لغو تابعیت رهبران مردمی از جمله آیت الله عیسی قاسم کرده و احکام اعدام علیه فعالان سیاسی صادر نموده است و اکنون نیز علی العرب و احمد الملالی را اعدام کرده تا لیست جنایت های خود را در سرکوب ملت بحرین تکمیل کند.

ما در تجمع علمای مسلمان و در مقابل این واقعیت به امور زیر اشاره می کنیم:

اعدام علی العرب و احمد الملالی و سرکوب تظاهرات محکوم است

اول: تجمع علمای مسلمان اقدام مقامات بحرین را در اعدام علی العرب و احمد الملالی و سرکوب تظاهرات با گلوله که منجر به شهادت محمد المقداد شد، به شدت محکوم می کند و این جنایت را برای موسسات حقوق بشر و سازمان ملل متحد یاد آور می شود و از آنان می خواهد که موضع آشکار اتخاذ کرده و از ملت بحرین حمایت کنند.

پایان مستکبران و طاغوتیان زباله دان تاریخ است

دوم: این جنایت دلیلی است بر اینکه ملت بحرین علیه موضع حکومت خود در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می ایستد و بیانگر تنفر حاکمان از ملت های خود است و باید برای این ها مشخص شود که پایان مستکبران و طاغوتیان زباله دان تاریخ است و اگر ملتی بخواهد زندگی کند، اراده خود را اجرایی می کند.

ملت بحرین به حرکت مسالمت آمیز خود ادامه دهند

سوم: تجمع علمای مسلمان اعدام و سرکوب ملت را نشانه ضعف حکومت در توجیه موضع های ملت و تناقض زیاد میان آرمان های این ملت و سرسپردگی حکام به آمریکا و رژیم صهیونیستی می داند و بر ضرورت استمرار حرکت مسالمت آمیز و التزام به راهنمایی های علما در این زمینه تاکید می کند.

علمای لبنان به مادران شهدای بحرین افتخار می کنند

چهارم: علمای لبنان این مصیبت را به ملت و علمای بحرین و خانواده های شهدا تسلیت می گویند و به مادران شهدا که به شهادت فرزندان خود افتخار کردند تا بگویند که در مسیر حضرت زینب (س) حرکت می کنند، افتخار کرده و برای مجروحین طلب شفای عاجل می کنند.

ما به ملت بحرین تاکید می کنیم که در گام های عملی با آنها همراه خواهیم بود و این ملت باید بشارت یاری نزدیک خداوند را بدهد و تاکید کند که دوران باطل لحظه ای است و این دوران حق است که تا روز قیامت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha