چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار سعید جلیلی با نمیانده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: فروش خام محصولات مشکلات زیادی را بری کشاورزان ایجاد کرده است و سود و منافع محصول را به جیب دلال ها سرازیر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار دکتر سعید جلیلی با تاکید بر این که همه باید برای پیشرفت کشور دست به دست هم دهیم تصریح کرد: همه ما خدمتگزاران مردم هستیم و امیدواریم این کارگری را خداوند از ما بپذیرد.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: زمینه ها در استان برای فعالیت در شرایط خوبی قرار دارد، اما نکته مهم در این است که بتوانیم به درستی از ان استفاده کنیم و قدر آن را بدانیم.

امام جمعه همدان ادامه داد: در مسیر خدمت رسانی بحث شخصی وجود ندارد، بلکه مهم درست انجام شدن کارها است، و لذا در این راه همه باید در زمینه کمک رسانی با تمام وجود به میدان بیایند و یاور هم باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: باید با ایجاد فضای تعاملی در کشور از ظرفیت جوانان نخبه ای که در امر مشاوره توانایی بالایی دارند به نحو احسن استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به مشکلات اقتصادی در استان همدان اشاره کرد و گفت: خام فروشی محصولات کشاورزی یکی از موضوعاتی است که نیازمند توجه جدی و ویژه است، چرا که بیش از 80 درصد محصولات کشاوری استان ما به صورت خام به استان های دیگر صادر می شود.

وی ادامه داد: فروش خام محصولات مشکلات زیادی را بری کشاورزان ایجاد کرده است و سود و منافع محصول را به جیب دلال ها سرازیر می کند.

امام جمعه همدان به حضور جوانان در جامعه اشاره کرد و گفت: با کمک جوانان و کارشناسان استان، کمیته ای تحت عنوان کمیته مطالعاتی اقتصاد مقاومتی را در دفتر نماینده ولی فقیه راه اندازی کرده ایم که با ارائه راهکار های موجود برای ایجاد اشتغال و رفع موانع امیدواریم بتوانیم در راستای کاهش بیکاری و از بین رفتن مشکلات گام مثبتی را برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha