جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گردهمایی مدیران مدارس علمیه قزوین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: تاثیر شبکه های اجتماعی در جامعه انکار ناپذیر است، لذا باید از سنگرهای تبلیغی، دینی، فرهنگی و اعتقادی و خاکریزهای اخلاقی صیانت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در گردهمایی مدیران مدارس علمیه قزوین که به میزبانی مدرسه علمیه سردارین برگزار شد، با تقدیر از ابتکار مدیر حوزه استان در برگزاری جسات مستمر و دوره ای مدیران مدارس، گفت: امروز  بیش از هر زمان دیگری نیازمند جلسات هم اندیشی هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات طلاب و اساتید را مرتفع کنیم.

وی به ترویج مسائل ضد اخلاقی و فرهنگی در جامعه از سوی دشمنان اشاره کرد و  ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند ملت ایران را از ارزش ها و باورهای اعتقادی، اسلامی و قرآنی دور کنند، لذا  باید هوشیار باشیم.

مدیرمدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: تاثیر شبکه های اجتماعی در جامعه انکار ناپذیر است، لذا باید از سنگرهای تبلیغی، دینی، فرهنگی و اعتقادی و خاکریزهای اخلاقی صیانت کرد.

وی در پایان اظهار کرد: شناسایی توطئه های دشمن نخستین گام مقابله و مبارزه با هجمه های فرهنگی است و برای رویارویی با یورش فرهنگی نیز باید فرهنگ مهاجم و ویژگی های آن را به خوبی شناخت.
 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha