جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ مسئول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: شهید عارف حسینی الحسینی همچون آئینه شفاف، انقلاب امام خمینی را به دنیا و پاکستان نشان داد و جرم او این بود که خلاف آمریکا سخن می گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شفقت شیرازی در مراسم یادبود شهید دکتر غلام محمد فخرالدین و شهید عارف حسین الحسینی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، شهیدان دکتر غلام فخرالدین و علامه عارف الحسینی را ترویج کننده معارف اسلامی و مروج معارف اسلامی در پاکستان دانست و عنوان کرد: امروز روز همبستگی با مردم کشمیر نیز می باشد و 72 سال است که بر مردم کشمیر ظلم می شود و قریب به 700 هزار نیروی ارتش هندوستان در کشمیر به مردم این شهر ظلم می کنند و نزدیک 12 روز است که امکانات ارتباطی مانند اینترنت در آن جا قطع است.

وی با بیان اینکه روز استقلال هند در پاکستان به روز سیاه تبدیل شده، افزود: شهید عارف حسین الحسینی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) در نجف اشرف بود و در مقابل ظالمان ایستادگی می کرد، دشمن توان ظهور یک خمینی دیگر در پاکستان را نداشت.

مسئول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان عنوان کرد: شهید عارف حسین الحسینی زمانی که آمریکا مخالف پاکستان بود، در مقابل آن ها ایستادگی و جنایت آل سعود را به دنیا بیان کرد و برای فلسطین و در حمایت از مسلمانان جهان صدای خود را بلند کرد.

شفقت شیرازی ادامه داد: شهید عارف حسینی الحسینی همچون آئینه شفاف، انقلاب امام خمینی را به دنیا نشان داد و جرم او این بود که خلاف آمریکا سخن می گفت و با آگاه سازی مردم، آمریکا را دشمن اصلی اسلام معرفی و ولایت را در پاکستان نهادینه کرد.

وی اضافه کرد: در پاکستان کودتا رخ داد، اما مردم پاکستان در مقابل ظلم ایستادگی کردند، شهید عارف حسین الحسینی رهبر شیعیان پاکستان بود و این رهبر بزرگ بین شیعیان و اهل سنت هیچ تبعیضی قائل نشد.

مسئول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان شهید عارف را ایستادگی کننده در مقابل خائنین پاکستان دانست و خاطرنشان کرد: ما به ایشان خطاب می کنیم که راه تو را دنبال خواهیم کرد، چرا که راه شما راه شهید کربلا و رسول الله بود.

شفقت شیرای با تاکید بر اینکه شهید عارف حسین الحسینی همه اقشار مردم را به یک چشم نگاه می کرد و بین آن ها تبعیض قائل نمی شد، تصریح کرد: جرم این شهید این بود که با آزادگان جهان ارتباط داشت و می خواست که ملت های مستضعف در مقابل استکبار متحد باشند.

وی بیان کرد: جرم شهید عارف حسین الحسینی این بود که جوانانی تربیت می کرد که پرچمدار اسلام ناب محمدی بودند و همیشه مسائل اختلافی را با حکمت حل و هر مذهب را با خود همراه می کرد.

مسئول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان تاکید کرد: شهید دکتر غلام محمد فخرالدین پرچم اسلام را در خانه دشمن بلند کرده و ادامه دهنده راه شهید عارف حسین الحسینی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha