پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری

حوزه/ مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به دنبال مسجد طراز انقلاب اسلامی باشیم، گفت: برای تمدن سازی راهی جز کار در مساجد نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام روح الله نوری، امروز(27 مرداد) در گردهمایی ائمه جماعت مساجد استان با بیان اینکه برای تمدن سازی راهی جز کار در مساجد نداریم، گفت: راه رهایی، هدایت و برکت جامعه و رسیدن به ظهور جز از مساجد امکان پذیر نیست. 

وی با بیان اینکه باید به دنبال مسجد طراز انقلاب اسلامی باشیم، افزود: امروز خانه‌ای که قرار بوده امنیت عالم را تامین کند در اختیار افرادی است که هزاران کودک بی‌گناه یمنی را به شهادت رسانده اند.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه مساجد را باید به مساجدی تبدیل کنیم که همه اتفاقاتد مسجد رقم بخورد، گفت: همه نهادهای مرتبط با مسجد باید دست به دست هم دهیم، تا این کثرت‌ها به وحدت تبدیل شود، از ساختمان تا مسجد باید حول محور ائمه جماعات جمع شوند.  

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه باید به محله محوری برگردیم که در حل مشکلات موفق شویم، افزود: اگر همدلی به همکاری تبدیل شود، خرمشهرها از همین مساجد آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/ ک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha