جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ جلسه مسئولین پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین، با حضور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، در مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جلسه ای با مسئولین پایگاه های بسیج مدارس علمیه قزوین که در مدرسه امام صاد ق (ع) برگزار شد گفت: حضرت امام موسی کاظم (ع) بسیار سخاوتمند بودند و شب ها به طور ناشناس در کوچه های مدینه به مستمندان و فقرا کمک می کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام از لحاظ تاریخی در بسیاری از موارد می تواند برای مسلمانان الگو باشد، به طور مثال حضرت با همسر و فرزندانش بسیار با عاطفه برخورد می کرد و همیشه انس با قرآن داشتند و بیشترین زمان را صرف عبادت و راز و نیاز با خدا می کردند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: با توجه به شبهات و انحرافاتی که در دوران حضرت وجود داشت، ایشان در بر ابر آنها موضع گیری های بسیار زیبایی داشتند.

وی ادامه داد. با توجه به ظلم و ستم دستگاه خلافت و همچنین وجود انحراف های بسیار در جامعه، حضرت امام موسی کاظم (ع) با تلاش مستمر خویش به تبلیغ دین اسلام و گسترش فرهنگ اسلامی و تبیین معارف و احکام الهی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha