پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
56امین همایش جامعه اسلامی آمریکای شمالی در هیوستون برگزار می شود

حوزه/ شعار56 امین همایش سالانه جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) که در شهر هیوستون برگزار می شود، اهمیت دادن به قدرت های درونی در راستای حرکت مثبت در جامعه اعلام شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از houstonchronicle، همایش 2019 جامعه اسلامی آمریکای شمالی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا برگزار می شود.

هدف از این گردهمایی ایجاد وحدت در جمعیت  های اسلامی و به وجود آوردن درک بهتر از مذهب برای مسلمانان و همزمان بنای روابط میان ادیانی بهتر و تعامل مدنی میان مردم اعلام شده است.

هر ساله جامعه اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) میزبان همایش در شهرهای مختلف آمریکا بوده و پنجاه و ششمین نشست سالانه این سازمان برای دومین سال در شهر هیوستون برگزار خواهد گردید. این همایش در آخر هفته روز کارگر از جمعه تا 2 سپتامبر در سالن همایش های جورج آر. براون برگزار خواهد شد.

هر ساله همایش شعار ویژه ای دارد و شعار همایش امسال پرداختن به قدرت های ویژه در تک تک مسلمانان اعلام شده است. شعار همایش امسال امسال درباره این است که چگونه ابرقدرت ها فقط توانایی های ویژه شخصی نیستند که در داستان های علمی تخیلی و کتابهای کمیک یافت می شوند. درعوض ، هر فرد ویژگی ها و هدایای منحصر به فردی درشخصیت خودشدارد.

جلسات شامل «خصوصیات خداوند: منبع قدرتهای ما» ، «قدرت در درون» ، «قدرت شما به نفع جامعه» و «مبارزه با شروران» می باشد.

* عمل هر فرد حیاتی و مهم است نه ظاهر بیرونی

سعید سید، مدیر هیات مدیران ایسنا در این رابطه گفت: هدایت مردم به سمت ایجاد تغییر مثبت در جامعه بخشی از اهداف همایش است. قرآن به ما می آموزد که تمامی مردم بخشی از یک خانواده هستند و یک خدا دارند.  ما همگی فرزندان آدم و حوا هستیم و باید به بالا نگاه کنیم. در چشم خدا همه برابر هستیم. اما عمل فرد است که مهم و حیاتی می باشد نه ظاهر بیرونی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha