پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نهضت حسینی و کربلا در تاریخ جهان جایگاه خود را دارد و هرگز این جایگاه تضعیف نمی شود، زیرا بسیاری از آزادگان جهان امام حسین علیه السلام را اسوه خود قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: نهضت حسینی و کربلا در تاریخ جهان جایگاه خود را دارد و هرگز این جایگاه تضعیف نمی شود، زیرا بسیاری از آزادگان جهان امام حسین علیه السلام را اسوه خود قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هدف اصلی و غایی امام حسین (ع) از قیام عاشورا؛ زنده کردن دوباره سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود که در آن زمان در حال افول بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: مسئولینی که در راس کار هستند اما در مسیر درست و صحیح گام بر نمی دارند بدانند که با این کارشان چهره اسلام را خدشه دار می سازند که این گناهی نابخشودنی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب عینی است و همه در قبال آن مسئول هستیم، ادامه داد: مسلمان باید بتواند دوست و دشمن خود را هم تفکیک کند و در بحث فساد اداری، اقتصادی، سیاسی و... امر به معروف و نهی از منکر کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امام راحل در یکی از سخنرانی های خویش فرمودند که باید با طاغوت مبارزه کنیم و حکومت اسلامی را در تمام جهان به معنای واقعی گسترش و ترویج کنیم که این سخن امام راحل ادامه دهنده مسیر سیدالشهداست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی توانسته ایم که نهضت انقلابمان را به تمام جهان صادر کنیم و آن را به مقصد اصلی آن برسانیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امام راحل پرچم گسترش و ظهور انقلاب در جهان را به دست امام خامنه ای دادند و این حرکت همچنان تداوم دارد و بی شک زمینه ساز ظهور نهضت انقلاب اسلامی در سطح دنیا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز نهضت مقاومت در جهان در اوج قدرت قرار دارد، عنوان کرد: بی شک هر کشور و جامعه ای که به سنت امر به معروف و نهی از منکر توجه کامل و جامع داشته باشد، صاحب اجتماعی سالم و قوی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید همه با هم متحد باشیم و در راستای توسعه انقلاب اسلامی گام های مهم و استواری برداریم تا روز به روز شاهد پیشرفت این نظام در سطح دنیا باشیم.

براساس این گزارش در پایان جلسه شورای اداری سقز از آمران به معروف و ناهیان از منکر این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha