پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردش آزاد اطلاعات

حوزه/ حذف پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه کشور به حزب الله لبنان در اینستاگرام به ما نشان می دهد که جریان جهانی صهیونیسیم از این شکست مفتحضانه به شدت عصبانی است تا حدی که در فضای مجازی به دنبال خالی کردن عقده های درونی است.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان در واکنش به حذف پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه کشور به حزب الله لبنان در صفحه اینستاگرام، اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد در جامعه این گونه فکر می کنند که آن سوی مرزها، دنیایی دیگر با تمام خوبی ها در انتظار آنهاست که این خیال و تفکری بیهوده واهی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر حزب الله لبنان در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب اسرائیل، تاکید کرد: پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باعث واکنش های بسیاری در سطح جهانی شد و عملا قدرت نظامی ارتش رژیم اسرائیل را زیر سئوال برد.

وی با اشاره به اینکه حمله حزب الله به ارتش اسرائیل، ناامن بودن جهان برای جهانخواران را به واقعیت تبدیل کرده است، گفت: این پیروزی بزرگ حزب الله بر اسرائیل و به هلاکت رسیدن یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی باعث شادی در بین کشورهای آزاده به ویژه در بین ملت ایران و بزرگان و علما کشور گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان اظهار داشت: در پی این پیروزی بزرگ حزب الله لبنان، آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه در پیامی در صفحه اینستاگرام خویش، این پیروزی را به حزب الله تبریک گفته بودند که چندی نگذشت که مدعیان گردش آزاد اطلاعات این پیام را از صفحه اینستاگرام وی حذف نمودند!!.

دریایی در ادامه سخنان خود گفت: این حرکت غیرحرفه ای که بی شک رنگ و بوی سیاسی می دهد به ما نشان می دهد که جریان جهانی صهیونیسیم از این شکست مفتحضانه به شدت عصبانی است تا حدی که در فضای مجازی به دنبال خالی کردن عقده های حقارت خود است.

مسئول  برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همگان با این کار دیدیم و ایمان آوردیم که چیزی بنام « گردش آزاد اطلاعات» بلوفی بزرگ در سطح جهانی است که امروز برخی از ابرقدرتها مدعی آن هستند.

وی گفت: کسانی که ما را متهم به سانسور می کنند، امروز نشان دادند که خودشان تحمل یک پاراگراف حرف حق را ندارند و پیام تبریک آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه کشور را با غضب از صفحه اینستاگرام شخصی وی پاک می کنند که این مایه آبروریزی برای مدعیان دروغین حقوق بشر  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha