جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فراخوان

حوزه/ حجت الاسلام انجم شعاع از برگزاری هفتمین دوره برنامه شناسایی استعدادهای برتر حوزه کرمان خبر داد و گفت: این دوره در سال تحصیلی جدید در سه عرصه «آموزش»، «پژوهش» و «تبلیغ و امور فرهنگی» خواهد بود.

مسئول دفتر استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه استان کرمان، در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در کرمان اعلام کرد: با توجه به اهمیت بحث نخبگان و استعدادهای برتر و کثرت افراد مستعد کرمانی در زمنیه‎های مختلف، این دفتر فراخوان شناسایی استعدادهای برتر در شهرستان‌های استان را به شکل حداکثری به مدارس علمیه ابلاغ کرده است.

حجت الاسلام انجم شعاع افزود: در این دوره علاوه بر استعدادیابی، آموزش فرهیختگان پژوهشی، تبلیغی و فرهنگی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین از مدیران و معاونین مدارس استان خواست نسبت به تشویق و ترغیب طلاب واجد شرایط جهت ثبت‌نام در این برنامه اقدامات جدی را انجام دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لازم دانست: مدیران حوزوی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که طلاب واجد شرایط بتوانند تا بیستم ماه جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است، طلاب می‌توانند جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز به نشانی nokhbegan.ismc.ir مراجعه نمایند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، تلفن های ۳۲۵۳۵۲۰۸ و ۳۲۵۳۵۲۰۹ در ساعات اداری پاسخگوی طلاب خواهند بود.

موضوع تاریخ
ثبت نام اینترنتی در پایگاه مرکز امور نخبگان ۲۵/۰۶/۹۸ الی ۲۰/۰۷/۹۸
زمان هماهنگی برگزاری مصاحبه ۲۵/۰۶/۹۸ الی ۱۵/۰۸/۹۸
برگزاری مصاحبه ۰۱/۰۷/۹۸ الی ۳۰/۰۹/۹۸

جدول زمان بندی فرایند شناسایی استعدادهای برتر - سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha