شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با بیان این‌که اگر کاری بخواهد اثربخش و نتیجه‌بخش باشد و موج ایجاد کند باید برنامه‌ریزی صحیحی برای آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: برای کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ضروری است دست‌اندرکاران با آگاهی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خ خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، بیان کرد: کار صالحین بسیار پراجر و باارزش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم افزود: این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به طرح شجره طیبه صالحین دارند، نشان از اهمیت این طرح دارد.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند باید توجه داشته باشند که برای تحقق منویات رهبری باید تمام توان خود را به کار گیرند که قطعا جلب رضایت ولی‌فقیه، رضایت خداوند و اهل‌بیت(ع) را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلاموالمسلمین  اکبری با بیان این‌که اگر کاری بخواهد اثربخش و نتیجه‌بخش باشد و موج ایجاد کند باید برنامه‌ریزی صحیحی برای آن صورت گیرد، خاطرنشان کرد: برای کادرسازی و تربیت نیروی انسانی ضروری است دست‌اندرکاران با آگاهی برنامه‌ریزی کنند.

وی ظرفیت‌شناسی را یکی دیگر از نیازها در زمینه تربیت نیروهای انسانی و الهی دانست و گفت: هیچ گامی را انسان نمی‌تواند بردارد مگر این‌که نسبت به آن آگاهی و آشنایی داشته باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha