جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از دولت عراق خواست بخشی از درآمد های نفتی خود را میان شهروندان توزیع کند و برای آنان منزل مسکونی مهیا نماید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق طی سخنانی ثروت های کشور را جزو  دارایی و حق ملت دانست و گفت: این وظیفه دولت هاست که آن را میان مردم توزیع کنند.

ایشان به حکومت حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امیر المومنین (ع) اموال را به صورت مساوی و به سرعت میان مسلمانان توزیع می کردند.

آیت الله مدرسی مسئولین کشور را به اقتدا به سیره حضرت مولا امیرالمومنین (ع) حتی به اندازه ذرّه ای، دعوت کرد.

این عالم عراقی در همین راستا اشاره کرد: مغرور شدن مسئول به موقعیت و پست خود، موجب سنگدلی و عدم احساس مشکلات مردم می شود و این آغاز نابودی است.

ایشان تاکید کرد: غارت و چپاول اموال و سلب حقوق مردم، کشور را به نابودی و ویرانی می کشاند.

آیت الله مدرسی از دولت عراق خواست بخشی از درآمد های نفتی خود را میان شهروندان توزیع کند، برای آنان منزل مسکونی مهیا کرده و خانه های قدیمی را بدون یافتن راه حل ریشه ای برای موقعیت آن تخریب نکند.

ایشان در بخش دیگر سخنان خود به خواسته های خود از دولت در سخنان پیشین خود اشاره کرد و گفت: غارت اموال توسط مسئولین و کارمندان و انتقال آن به بانک های خارج از کشور و محروم کردن مردم از آن باعث شکل گیری اعتراضات و تظاهرات شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha