جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی سان ضیاءالحق ، زائر پاکستانی

حوزه/ علی سان ضیاءالحق، با بیان اینکه باز شدن راه کربلا مدیون نهضت امام خمینی و رهبری امام خامنه‌ای است، گفت: اگر امروز ما به‌راحتی و در امنیت به زیارت اربعین می‌رویم، اگر امروز ما حتی در پاکستان امنیت داریم، به برکت نهضت و انقلابی است که امام خمینی(ره) آن را به راه انداخت و امام خامنه‌ای در ادامه آن را رهبری می‌کند.

علی سان ضیاءالحق، یک زائر پاکستانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، در رابطه با علت حضور خود در راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: من آمده‌ام تا یک بار دیگر روح و جانم را با عشق به امام حسین(ع) تازه کنم.

وی با بیان اینکه ما پاکستانی‌ها عاشق امام خمینی(ره) هستیم، اظهارکرد: ما امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای را به‌خوبی می‌شناسیم و میدانیم که امنیت امروز ما پاکستانی‌ها به برکت قیام آیت‌الله خمینی است.

این زائر پاکستانی، با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت عاشورا و قیام عاشورایی امام خمینی(ره) است، اذعان کرد: وقتی امام خمینی(ره) قیام و نهضت اسلامی را شروع کرد، یک نفر آمد به او گفت که شاه این همه لشکر و ارتش دارد! اما تو هیچی نداری! پس چطور می‌خواهی با آن ارتش تا دندان مسلح شاه مبارزه کنی!؟ و امام در پاسخ به او گفت: سربازان من در گهواره هستند.

وی ادامه داد و گفت: انقلاب ایران توسط سربازان در گهواره امام خمینی به ثمر نشست و امروز نیز راه کربلا توسط همان سربازان برای ما باز شده است.

علی سان ضیاءالحق، در پایان اربعین را نتیجه قیام امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: اگر امروز ما به‌راحتی و در امنیت به زیارت اربعین می‌رویم، اگر امروز ما حتی در پاکستان امنیت داریم، به برکت نهضت و انقلابی است که امام خمینی(ره) آن را به راه انداخت و امام خامنه‌ای در ادامه آن را رهبری می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 0
    شعار ازادگان جهان هستی قرار بگیرد بی شک شیطان سرجایش می نشیند و اشرف مخلوفات جهان هستی در جهت خداشناسی و خداپرستی جهانی می سازد سرشار از صفات جلال خداوند یکتا و این مکتب سالار ازادگان جهان هستی برای جهان هستی است که مقابل شیطان بایستند که نماد بارز شیطان در جهان امروزی سردمداران امریکایی و رژیم جعلی صهیونیسم هستند که نه تنها قصد نفوذ در منطقه، بلکه قصد نفوذ در اسیا و کل جهان هستی را برای اعمال یکجانبه گرایی در جهت چپاول و غارت و به جان هم انداختن ملتها و... دارند و با کل جهان هستی قصد معامله دارند که تاریخ خود بزرگترین گواه و شاهد است و این اعمال شیطانی خلاف قوانین الهی و انسانی است و خداوند یکتا سخت عذاب می دهد اگر ملتها بیندیشند