جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی پیرامون کسری شدید و بی سابقه بودجه در اسراییل اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این برنامه با نگاهی به موضوع کسری بودجه در اسرائیل و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، تاثیر این موضوع بر لغو مأموریت های دیپلماتیک این رژیم در جهان را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

در این برنامه ضمن مروری بر اظهارات وزیر خارجه و وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی درخصوص کسری بی سابقه بودجه و پیامدهای آن بر اقتصاد و وضعیت آینده این رژیم، دلایل بروز این مسأله و بررسی عملکرد ضعیف اداره بودجه وابسته به وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی در این ماجرا مورد واکاوی قرار می گیرد.

لغو بسیاری از فعالیت های این رژیم مانند سفرهای خارجی، میزبانی از هیأت های دیپلماتیک و روزنامه نگاران خارجی و بازسازی ساختمان های وزارتخانه ها به دلیل کسری بودجه بی سابقه و تلاش های اسرائیل برای فائق آمدن بر این مسأله از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 8 آبان ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha