شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی

حوزه/مدیر سطوح عالی و خارج حوزه‌ علمیه قم گفت: اجلاسیه اساتید سطح عالی حوزه‌های علمیه قم در قم با حضور هزار و 560 استاد در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حامدی امشب در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون‌های اجلاسیه اساتید سطح عالی حوزه‌های علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت:

بیست و یکمین اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم روز پنج‌شنبه 23 آبان ماه در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای این اجلاسیه 4 کمیسیون با موضوع محوری بیانیه گام دوم انقلاب در نظر گرفته‌شده است و در همین راستا تعدادی از اساتید در هر کمیسیون عضویت دارند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی تصریح کرد: بعد از جلسه امشب کمیسیون ها جمع‌بندی نظر اساتید توسط مخبر کمیسیون ها در روز اجلاسیه به اطلاع اساتید خواهد رسید.

وی کمیسیون‌های چهارگانه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: نقش اساتید در عدالت محوری و مبارزه با فساد، نقش اساتید در توسعه‌ای علوم و ارتقاء پژوهش ، نقش اساتید در سبک زندگی اسلامی و نقش اساتید در اخلاق و  معنویت موضوعاتی است که هرکدام در یک کمیسیون موردبررسی قرار می‌گیرد و جمع‌بندی آن  در روز اجلاس در صحن جلسه به اطلاع اساتید خواهد رسید.

مدیر سطوح عالی و خارج حوزه‌ علمیه قم تصریح کرد: برای اجلاسیه امسال از هزار و 560 استاد دعوت به‌عمل‌آمده است تا در این اجلاسیه حضور پیدا کنند.

وی به خروجی این اجلاسیه اشاره کرد و گفت:  با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب و تأکیدی که آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه دارد به دنبال آن هستیم که یک جریانی در حوزه در این راستا شکل بگیرد و این بیانیه بیشتر موردتوجه قرار بگیرد .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی ادامه داد: انتظار می‌رود حوزویان نیز نقش و تکلیف خودشان را دراین‌باره بهتر از قبل بدانند و در مسیر تحقق آن گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha