جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی بیرجند

حوزه/ مردم بیرجند پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی و حتی کودکان با حضور در راهپیمایی ثابت کردند، که پای انقلاب و ولایت با تمام توان ایستاده اند و هیچ فتنه و فتنه‌گری نمی‌تواند آن را از آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، جنایات استکبار جهانی همانند آمریکا و انگلیس طی دوران های مختلف تاریخ در قالب های گوناگون علیه ایران نمود می کند و در هر برهه از زمان با توطئه های خاصی به دنبال ایجاد آشوب و نفاق بین ملت ایران است.

آنچه طی عمر با برکت انقلاب اسلامی و قبل از آن، ایران و اسلام را زنده نگه داشته، خون شهیدان و دلاورمردیی هزاران شهید بوده، که امروز نیز، راه شان توسط جوانان این مرز و بوم ادامه دارد.

در پی حوادث اخیر و آشوب فتنه گران و کشته شدن تعدادی از مردم بی گناه و مدافعان امنیت کشور مردم ولایتمدار شهرستان بیرجند در مسیرهای راهپیمایی گرد هم آمدند و با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره‌کرده، حمایت خود را از انقلاب و ولایت به نمایش گذاشتن.

روز گذشته مردم بیرجند شیعه و سنی در کنار هم به میدان آمده بودند و با شعارهای «رهسپاریم با ولایت تا شهادت»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم»،«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» حمایت خود را از انقلاب و ولی امر مسلمین و نیز انزجار خود را علیه دشمنان و معاندان اعلام کردند و برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین درج نمودند.

مردم خراسان جنوبی با بصیرت و آگاهی پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند

حجت الاسلام علی دلدار مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند در گفت و گو با خبرنگار حوزه در بیرجند، در حاشیه مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند، گفت: این راهپیمایی  میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار امنیت بود، که  مردم انقلابی، متدین و ولایتمدار بیرجند با حضور بی نظیر، هوشمندانه و با بصیرت خود، بار دیگر نقششان در پایداری نظام را ثابت کردند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و آگاه بیرجند از روزهای نخست صف خود را از اغتشاشگران و عناصر خود فروخته جدا کردند و با اغتشاشگران همراهی نداشتند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بیرجند با بیان اینکه همیشه پشتیبان و یاور رهبری هستیم، تصریح کرد: وقتی امتی پشت سر رهبر و انقلاب ایستاده باشد و جانفشانی کند، هیچ قدرتی نخواهد توانست به آن آسیب بزند و این ملت بصیر وآگاه بارها نشان داده اند، که فدایی رهبری بوده و برای پاسداری از انقلاب، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

طلاب و حوزه های علمیه دغدغه ها و مشکلات مردم را دارند

حجت الاسلام دلدار با اشاره به اینکه روحانیت پای انقلاب، آرمان ها و مواضع رهبری ایستاده اند، خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت  تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد و لذا دشمنان بدانند که به دلیل این مسائل و مشکلات هیچ گاه دست از انقلاب بر نمی دارند.

وی خطاب به مردم ادامه داد: مردم عزیز باید بدانند که طلاب و حوزه های علمیه در کنار آن ها قرار دارند، چرا که مشکلات مردم، مشکلات طلاب است و همه ما دغدغه های مردم را داریم و جزیی از مردم هستیم.

اختلاف انگیزان بدانند که نه شیعه هستند و نه سنی؛ بلکه دشمن اصلی اسلام و رسول اکرم (ص) می باشند

مولوی فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند نیز در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، همبستگی و اتحاد مردم را مثال زدنی عنوان کرد و افزود: مردم ما بار دیگر به جهانیان ثابت کردند، که همیشه با اتحاد و انسجام در لحظه های دشوار در صحنه و پیرو نظام و رهبر معظم انقلاب هستند.

وی ادامه داد: هر کسی که به دنبال نفاق و تفرقه در جامعه است، بداند که نه شیعه است و نه سنی؛ بلکه دشمن اصلی اسلام و رسول اکرم (ص) می باشد.

راهپیمایی باشکوه مردم، ثبت شکستی دیگر در پرونده استکبار جهانی بود

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه دشمنان همیشه در حال نقشه کشیدن برای نابودی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: استکبار جهانی امید بسیار زیادی داشت که به وسیله فتنه گران در روزهای گذشته برنامه های شیطانی خویش را برای تزلزل انقلاب اسلامی داشته باشد، که با هوشیاری و بصیرت مردم و با درایت رهبری این خواب و خیال ها به نتیجه نرسید.

مولوی فاروقی به ثبت شکستی دیگر در پرونده استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: بار دیگر بصیرت مقام معظم رهبری و فرمایشات حکیمانه معظم له و نیز بینش سیاسی و دینی ملت ایران به ویژه مردم خراسان جنوبی توطئه دشمن را خنثی کرد و شکستی دیگر در پرونده استکبار به ثبت رساند.

حضور و بصیرت مردم در صحنه تیر خلاصی به پیکر دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حضور خود جوش و باشکوه مردم را نشان از بصیرت ملت دانست و گفت: همه مردم  با  بصیرت و آگاهی  به صحنه آمدند، تا لرزه بر اندام استکبار جهانی بیاندازند و فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را از بین ببرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: مخاطب پیام مقام ولایت مسئولان نظام هستند و فرصت دادن به جوانان مسئله مهمی است و چطور می‌توان با تکیه به غرب و دشمنان قسم خورده، هرآنچه می توان به دست آورد؟

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه با تکیه به غرب و آمریکا مشکلات جامعه ما حل نخواهد شد، عنوان کرد: تنها با روحیه جهادی و ایمان راسخ کلیه مشکلات حل خواهد شد.

 وی ادامه داد: در شرایط حساس سیاسی و اجتماعی، دشمن زخم خورده است و حضور و بصیرت مردم در صحنه تیر خلاصی به دشمن بود.

در کلام آخر باید گفت: مردم ایران طی چهل سال گذشته نشان دادند که همواره پشت ولایت فقیه ایستاده اند و به دشمن اجازه طمع به خاک ایران را نمی دهند. امروز هم مردم خراسان جنوبی به مانند سایر هموطنانشان در استان های مختلف با حضور در راهپیمایی اعلام کردند که راهشان از اغتشا گران جدا بوده و همواره پشت ولایت فقیه ایستانده اند.

جوانان غیور و گهواره نشینان هشت سال دفاع مقدس با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، اجازه نمی دهند، دشمن در اجرای برنامه هایش موفق شود و با توطئه های مختلف، اسلام را خدشه دار کند.

شیعه، سنی، پیر، جوان، زن و مرد و حتی کودکان آمده‌ بودند تا به دشمنان ثابت کنند که همچنان پای انقلاب و رهبر خود با تمام توان ایستاده و هیچ فتنه و فتنه‌گری نمی‌تواند آن را از آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا کند.

 شعار هایی که از زبان مردم این دیار بر زبان جاری شد که می توان به «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر انگلیس» و «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»  اشاره کرد.

این خروش مردم بیرجند پیام روشنی را به استکبار جهانی می داد که مردم این دیار و همه ی سرزمین ایران پشت انقلاب و نظام و رهبری خود ایستاده اند و پرچم انقلاب اسلامی را به دستان صاحب امرشان حضرت مهدی(عج) تحویل خواهند داد.

گزارش: مسعود نوفرستی

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha