جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیمه شعبان

حوزه/ معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم فرهنگ میزبانی عراقی در ایام نیمه شعبان در قم به صورت مردمی ترویج شود، گفت: تمام فعالیت های فرهنگی و خدماتی باید در شأن زائران شهر کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و مطابق با فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم ویژه نیمه شعبان ۹۹ با حضور معاون خدمات زائرین استاندار، فرماندار، معاونین مسجد مقدس جمکران و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

یونس عالی پور در این نشست با اشاره به اینکه استاندار قم بر آسیب شناسی فعالیت دستگاه های استان در ایام نیمه شعبان سال های قبل تاکید دارند، ابراز کرد: با بررسی و ارزیابی گزارش عملکرد دستگاه ها نقاط ضعف و قوت عملکردشان مشخص شده که همین امر موجب خواهد شد تا آسیب ها را در مراسم نیمه شعبان پیش رو به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید کمک کنیم فرهنگ میزبانی عراقی در ایام نیمه شعبان در قم به صورت مردمی ترویج شود، گفت: تمام فعالیت های فرهنگی و خدماتی باید در شان زائران شهر کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و مطابق با فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) صورت گیرد.

معاون استاندار قم مشکلات بودجه را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال جشن نیمه شعبان ثبت ملی شده و استاندار قم نیز نامه نگاری با مسئولان ارشد دولت انجام دادند تا برای برگزاری این جشن بزرگ بودجه های ملی در نظر گرفته شود. هر دستگاهی نیز باید پیگیر جذب بودجه از وزارتخانه خود باشد تا بتوانیم میزبان خوبی برای خیل زائران نیمه شعبان قم باشیم.

در ادامه این نشست: گزارش دبیرخانه ستاد از نقاط ضعف و قوت مراسم سال گذشته قرائت و در خصوص موارد آن بحث و تبادل نظر شد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha