پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره

حوزه/ بنا به درخواست طلاب حوزه های علمیه خواهران، مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین تا ۱۴ آذر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم ریحانه حقانی، اعلام کرد: بنا به درخواست طلاب حوزه های علمیه خواهران، مهلت شرکت در ششمین جشنواره بانو امین(ره) تا روز پنجشنبه ۱۴ آذر تمدید شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان مراکز حوزوی خواهران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح ۳ طلاب مراکز حوزوی خواهران (۹۸- ۹۷) و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (۹۸-۹۷) پذیرفته می‌شوند.

حقانی، محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» عنوان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان باید فرم ثبت نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به صورت فایل word و یا   PDF به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند، همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

وی یادآور شد: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش که هر سال مقارن با هفته پایانی آذر است، در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

پژوهشگران روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۲ می‌توانند به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۸۴ تماس بگیرند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha