جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین به نقش اثرگذار روحانیت در جامعه اسلامی اشاره و عنوان کرد: همان گونه که انبیاء دست مردم را می گرفتند، علما و روحانیون نیز باید مسیر آنان را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، عصر امروز در نشستی با جمعی از  روحانیون و مبلغین هجرت شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: انسان های بزرگ مانند حضرت امام خمینی (ره) در مرحله اول خودسازی را شروع کرده و سپس به تربیت و اصلاح جامعه اقدام کردند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی یکی از عوامل مهم توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می شود و اگر جامعه ای در تمامی زمینه های اقتصادی و سیاسی پیشرفت کند، ولی در زمینه فرهنگی از رشد و پیشرفت مطلوبی بهره مند نباشد این رشد و توسعه بی ارزش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین به نقش اثرگذار روحانیت در جامعه اسلامی اشاره و عنوان کرد: همان گونه که انبیاء دست مردم را می گرفتند، علما و روحانیون نیز باید مسیر آنان را ادامه دهند.

وی اظهارکرد: مهترین کار انبیا ء دعوت بندگان به سوی خدا و دور کردن آنان از طاغوت بود و رسالت اصلی امروز روحانیت تبلیغ دین و تبیین آن در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha