جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با مدیر کل منابع طبیعی استان قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر این که طلاب از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند، گفت: ایجاد منابع مالی پایدار برای مدارس علمیه قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه ای با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، گفت: تامین منابع مالی پایدار برای مدارس علمیه قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه همکاری و همراهی اداره کل منابع طبیعی را در این زمینه می طلبد.

وی به وضعیت حوزه علمیه قزوین پرداخت و عنوان کرد: حوزه قزوین در گذشته سابقه درخشانی داشت، ولی در حال حاضر با گذشته قبلی بسیار فاصله دارد که باید بیش از پیش در جهت ارتقا ء و  پیشرفت آن تلاش کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: طلاب امروز از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند، لذا باید برای رفع مشکلات این عزیزان هم اقدام نماییم.

 مهندس اسدالهی هم ضمن خیرمقدم به مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: باید از ظرفیت علما و روحانیون برای هدایت مردم به سمت حفاظت از منابع طبیعی بهره گیری شود.

مدیر کل منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: در دین مبین اسلام بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی تاکید شده است.

وی اظهارکرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین با ظرفیتی که در اختیار دارد، در خدمت حوزه علمیه قزوین  است.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین  با حضور در یادمان شهدای غواص هشت سال دفاع مقدس استان قزوین با این دلاورمردان عرصه ایثار تجدید میثاق کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha