چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد تحول در مسائل مختلف نیاز به همراهی و یاری گر بیش از پیش حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی اصغر کشاورز، در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین از همراهی خوب و شایسته روحانیون حوزه علمیه قزوین در فعالیت‌های فرهنگی و جمع آوری زکات قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما حفظ کرامت و جایگاه عزتمندانه مدد جویان است و در این راستا به طرح‌های اشتغال زایی هم نگاه ویژه داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین تصریح کرد: یکی از اقدامات کمیته امداد امام (ر) برای ارتقای سطح زندگی مدد جویان ارائه خدمات فرهنگی است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی به مدد جویان از نگاه ما اهمیت مضاعفی دارد و در شرایطی که همه افراد جامعه نیازمند خدمات آموزشی و فرهنگی هستند نباید مدد جویان مورد غفلت قرار گیرند.

کشاورز اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین به موضوع فرهنگ و همچنین ترویج فرهنگ زکات در بین آحاد مردم توجه ویژه ای داشته که این در این راستا حوزه علمیه قزوین و روحانیون در این عرصه همیشه همراهی خوب و ارزشمندی برای این نهاد مقدس بوده اند که جای تقدیر است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ر) برای ایجاد تحول در مسائل مختلف نیاز به همراهی و یاری گر بیش از پیش حوزه های علمیه است.

خدمت کردن به خانواده نیازمندان را قدر بدانید

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا نیز در این دیدار گفت: خدمت کردن به خانواده نیازمندان را قدربدانید، چرا که توفیق بزرگی خدای متعال به شما و کارکنان این مجموعه ارزشمند عطا کرده که باید قدردان آن باشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اصل خدمت به مردم و در فکر کمک به  هم نوع خود بودن کار بسیار مقدس و با ارزشی است که در دین مبین اسلام بسیار مورد اشاره قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:خدمت بی منت به مردم نیازمند و محرومین جامعه اسلامی به خودی خود یک عبادت بزرگ محسوب می شود که باید این فرصت ارزشمند را که خدای  متعال برای شما قرارداده ، بیش از همیشه قدر بدانید.

وی ادامه داد:حوزه علمیه قزوین آمادگی دارد برای توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه همکاری و تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha