پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قدردانی امام جمعه همدان از روحانیون قدیمی همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی شب گذشته با حضور در منزل دو نفر از علمای شهر همدان از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته با حضور در منزل دو نفر از علمای شهر همدان از زحمات این افراد قدردانی کرد.

امام جمعه همدان ابتدا با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین عباس نادری از روحانیون روشندل همدانی ضمن آرزوی سلامت برای این روحانی پیشکسوت، از خدمات چندین ساله وی قدردانی کرد و از نزدیک در جریان روند درمان او قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نادری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان در منزل خود، سرکشی حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را مایه دلگرمی برای خود عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، سپس به منزل حجت الاسلام والمسلمین سید محمد زمانی، از روحانیون مبارز قدیمی همدان رفت.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر لزوم قدردانی و تکریم از علمای اسلام حضور این افراد را مایه برکت در جامعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی نیز با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سال های اوایل انقلاب، توفیقات روز افزون را برای نماینده جوان ولی فقیه در استان همدان از خداوند خواستار شد.

لازم به ذکر است از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، سرکشی به منزل علما و روحانیون همدانی که عمر خود را در راه انقلاب و نظام سپری کرده اند، از برنامه های امام جمعه همدان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha