سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید نهم دی ۸۸ برای همیشه در تاریخ مبارزات ملت ایران ثبت و ماندگار شود و این روز را نماد ولایتمداری و میهن پرستی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مریوان برگزار شد، اظهار داشت: فتنه دیماه ۸۸ توسط دشمنان با اهداف بسیاری انجام گرفت.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: در این فتنه، دشمنان امکانات و توانایی های خود را برای براندازی انقلاب اسلامی بسیج کرده بودند.

این عالم اهل سنت با اشاره به فتنه های دشمنان به امید بازگرداندن نظامی به میل استکبار است، گفت: بصیرت و ولایمتداری ملت ایران ۴۰ سال است که امید دشمنان را به یاس و حرمان تبدیل کرده است.

ماموستا شیرزادی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در فتنه های اخیر دشمن سیلی های محکمی از ملت ایران خورد، ولی بازهم نمی خواهد که باور کند ملت ایران در برابر این دسیسه ها همانند کوه استوار ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ملت ایران نمی خواهند که به سرنوشت عراق و سوریه مبتلا شوند، گفت: ملت ایران به خوبی می دانند که عوام فریبی دشمنان منطقه ای و غربی تنها برای ساقط کردن این نظام اسلامی و مستقل است و هدف دیگر آنان غارت ثروت های این مملکت می باشد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود بیان کرد: در نهم دی سال ۸۸ ملت پاسخ بسیار کوبنده ای به عوامل فتنه و نفاق داد، ولی دشمن از این مشت محکم درس نگرفت و امسال دوباره این تنبیه را تجربه کرد.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: باید نهم دی ۸۸ برای همیشه در تاریخ مبارزات ملت ایران ثبت و ماندگار شود و این روز را نماد ولایتمداری و میهن پرستی معرفی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha