سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دهه بصیرت

حوزه/ جلسات آگاهی بخشی به مناسبت دهه بصیرت در ۱۲ مسجد شاخص قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام گرجی، دبیر ستاد مردمی "قم سرچشمه انقلاب " با اعلام این خبر گفت: این ۱۲ مسجد از جمله مساجد شاخص هر منطقه هستند و اساتید برجسته حوزه‌های علمیه در آن‌ها سخنرانی خواهند داشت.

حجت الاسلام گرجی هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبیین نقش قم انقلابی و نقش مردم در انقلابی بودن قم دانست و افزود این سلسه نشست‌ها از ۸ دی ماه آغاز تا ۱۹ دی ماه همراه با برخی مسابقات فرهنگی و معنوی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تشکیل ستاد مردمی قم سرچشمه انقلاب را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و حفظ روحیه انقلابی قم دانست و گفت: این ستاد در عرصه‌های مختلفی از جمله خدمت رسانی به مستضعفین، مطالبه گری از مسئولان، ترویج و تبیین معارف اسلامی و رصد و اطلاع از نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به قم فعالیت می‌کند.

گفتنی است:  سلسله نشست‌های بصیرتی با عنوان "قم سرچشمه انقلاب" با حضور اساتید مطرحی همچون، حجج اسلام والمسلمین قوامی، عابدینی، لونی، بوشهری، عزت زمانی، غفاری فر هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجدی همچون مسجد امام کاظم پردیسان، مسجد حضرت زینب، مسجد چهارده معصوم بلوار امین و مسجد فاطمیه و .. برگزرا می‌شود.

خاطرنشان می شود: علاقه مندان،‌می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌ها و جوایز این برنامه به کانال این برنامه به نشانی @qom_se در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha