جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتقام سخت

حجت الاسلام صادقی با بیان این که سربازان جبهه مقاومت انتقام خون پاک سردار سپهبد سلیمانی را خواهند گرفت، افزود: آمریکایی ها تاوان سختی را برای این عمل جنایت کارانه خود خواهند پرداخت.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت بزرگ ایران از خون پاک این شهدای گرانقدر نخواهند گذاشت.

وی با بیان این که سربازان جبهه مقاومت انتقام خون پاک سردار سپهبد سلیمانی را خواهند گرفت، افزود: آمریکایی ها تاوان سختی را برای این عمل جنایت کارانه خود خواهد پرداخت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزم جبهه مقاومت را برای نابودی استکبار در منطقه جزم تر خواهد کرد، بیان داشت: از این پس هیچ نقطه ای از منطقه خاورمیانه برای آمریکایی ها امن نخواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز ملت بزرگ ایران قدرتمند تر از هر زمان دیگری آماده مقابله با اقدامات خصمانه آمریکای جنایت کار هستند، خاطرنشان کرد: این اقدام ددمنشانه و جنایت کارانه آمریکایی ها بار دیگر چهره پلید و شیطانی آنها را در جهان آشکارتر کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که سردار سپهبد سلیمانی در طول این سال ها خدمات ارزشمندی را به اسلام، انقلاب و مردم منطقه ارائه کرد، بیان داشت: این پاسدار رشید اسلام در طول سال های اخیر برای نابودی داعش مجاهدت های بسیاری انجام داد.

وی با بیان این که نابودی داعش با مجاهدت های سردار سپهبد سلیمانی رقم خورد، خاطرنشان کرد: همین مسأله موجب شکست سنگین برای آمریکایی ها در منطقه بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه همه سیاست های آمریکا را در خاورمیانه به بن بست کشاند، تصریح کرد: در سایه مجاهدت های این سردار رشید اسلام، شجره منحوسه داعش در منطقه کاملاً نابود شد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ملت بزرگ ایران خواهان انتقام سخت از این اقدام جنایتکارانه آمریکا هستند، بیان داشت: جنایتکاران آمریکایی مطمئن باشند که ملت بزرگ ایران انتقام خون این شهید عزیز و بزرگوار را در اسرع وقت از آنها خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت پشتیبان جبهه مقاومت در منطقه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: امروز جریان مقاومت همان مسیری را که سپهبد سلیمانی آغاز کردند با قدرت بیشتری تا نابودی کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابوالفضل صنوبر IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    میخواستم فیلم سردار سلیمانی ببینیم با تشکر