شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ سپهبد دلاور قاسم سلیمانی و مجاهد شجاع ابومهدی المهندس و رزمندگان همراهشان به آرزوی خود رسیدند و بدست شقی ترین  و مزوّرترین دشمنان پیامبر خاتم و قرآن کریم و اسلام عزیز به درجه رفیع شهادت که آرزویش را داشتند رسیده اند و همچون مولایشان به فوز و رستگاری ابدی نائل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت و تبریک مجمع جهانی شیعه شناسی به مناسبت شهادت سپهبد و قهرمان نامدار جبهه مقاومت و شهادت،  سردار سلیمانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 انا لله و انا الیه راجعون 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.
 روح خدا خمینی کبیر: 
"بکشید ما را  امت ما بیدار تر میشوند. "
 روح پرفتوح و مشتاق شهادتِ دو قهرمان توحید و عبودیت و مقاومت و دو فرزند افتخار آفرین جهان تشیع و مجاهدان همراهشان، به ملکوت اعلی عروج کرد و در آغوش خیل شهیدان همیشه جاوید و همیشه زنده و متنعم در نزد پرودگار قرار گرفتند.  
شهادت افتخار پیروان اهل بیت و محبینِ خاندان نبوت و رسالت و امامت است و حسین حسین شعار جاودانه و ابدی شیعیان جهان و بلکه تمامی احرار و آزادگان جهان است.  
  بردگان سرسپرده و ذلیل صهیونیست پلید که بر آمریکا حکمرانی میکنند، کوردلانی هستند که نمیتوانند بفهمند که شهادت پایان یک مجاهد فی سبیل الله نیست بلکه شهادت امثال  قاسم سلیمانی، این سپهبدِ قهرمان و اسوه بین المللی جهاد و مقاومت را زنده جاوید میکند و آغازی نو برای تکمیل و تکامل خط جهاد و مبارزه در مقابل حاکمیت های باطل است  و عامل محو سیطره و سلطه حکومت های  باطل بر جهان و سبب تجلی حق در عالم خواهد بود.  
   نمونه پیش چشم حاکمان خبیث آمریکا، صدام و حزب بعث و داعش پلیدِ برخاسته از اراده شوم آمریکا می باشد که علیرغم‌ حمایت های یکپارچه استکبار جهانی و پشتیبانی های اتحادیه شوم مثلث عبری، عربی و غربی،  راه به جایی نبردند و با ذِّلت به زیر کشیده شدند و پرچم پر افتخار توحید علوی و حسینی و فاطمی و زینبی صلوات الله علیهم، در مقرهای فتح شده شان  برافراشته شد.  
سپهبد دلاور قاسم سلیمانی و مجاهد شجاع ابومهدی المهندس و رزمندگان همراهشان به آرزوی خود رسیدند و بدست شقی ترین  و مزورترین دشمنان پیامبر خاتم و قرآن کریم و اسلام عزیز به درجه رفیع شهادت که آرزویش را داشتند رسیده اند و در سحرگاه امروز همچون مولایشان به فوز و رستگاری ابدی نائل شدند.  
این شهادت  عزم و اراده قاسم سلیمانی ها و ابومهدی های جدید را در جبهه مقاومت مقتدرتر و راسخ تر میکند و این همان چیزی است که دشمنان اسلامِ اهل بیت در پهنه تاریخ نفهمیدند و اکنون سردمداران آمریکا از درک آن عاجز هستند.  
مجمع جهانی شیعه شناسی،  شهادت جانگداز  این برگزیدگان الهی و تربیت یافتگان مکتب حسینی را به ارواح بلند و پرفتوح آن شهدای عزیز تبریک گفته و به پیشگاه قدسی امام‌ زمان ارواحنا له الفداء و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و شیعیان جهان و بخصوص به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های پر افتخارشان تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال درجات متعالی برای آن عزیزان، و نصر و پیروزی برای مجاهدان و رزمندگانِ جبهه مقاومت اسلامی  مسئلت می نماید.  
  وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَیٰ لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ.  ۱۲۶ آل عمران.

                    آیت پیمان 
  دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha