جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 880532
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
حمایت از سپاه

حوزه/ مردم بوشهر در حمایت و قدردانی از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدف گرفتن پایگاه عین الاسد محل اجتماع نیروهای ارتش تروریستی آمریکا تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم بوشهر صبح امروز، در حمایت و قدردانی از اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدف گرفتن پایگاه عین الاسد محل اجتماع نیروهای ارتش تروریستی آمریکا، تجمع کردند.

در این تجمع که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد، روحانیون و طلاب برادر و خواهر این شهر و بسیاری از مردم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» خشم و انزجار خود از جهان استکبار فریاد زدند.

در این تجمع که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز حضور داشت، مردم با فریاد «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از اقدام تلافی جویانه سپاه و تحقق وعده انتقام سخت قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر هم در پیامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت عملیات موشکی در پاسخ به جنایات آمریکا و به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش قدردانی کرد.

در این پیام خطاب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده است: بدینوسیله از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه اشغالی و تروریستی عین الاسد در عراق در جواب جنایات اخیر صورت گرفته در منطقه به ویژه به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت حمایت نموده و صمیمانه از سپاه گرانقدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدردانی می‌نمایم و امید دارم این تنبیهی بزرگ‌ برای امریکای جنایتکار و مزدوران جهان استکبار باشد. قطعاً این انتقام سخت آغازی کارآمد برای پاسخی قاطع و پردامنه به ظلم و ستم استکبار جهانی به ویژه امریکا و رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع منطقه خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: مجدداً از جانب خود و تمامی مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر به ویژه رزمندگان و خانواده معظم شهدا و جانبازان از این اقدام انقلابی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

خداوند در ظهور حضرت حجة بن‌الحسن(روحی فداه) تعجیل نماید و به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) طول عمر با عزت عنایت فرماید و به تمامی رزمندگان گرانقدر اسلام توان مضاعف عطا کرده و به شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش علو درجه مرحمت نماید.

گفتنی است در پایان این مراسم قطعنامه‌ای در محکومیت اقدام آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهانش قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha