جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین یکتا

حزه/ مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها از اقدام قابل تحسین و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام پایگاه آمریکایی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حاج حسین یکتا، عصر امروز در اجتماع باشکوه «سلیمانی ها» در قزوین، گفت: انتقام سخت جمهوری اسلامی و موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهنم را برای آمریکای جنایتکار و سربازان وی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان رشید و شجاع ایران اسلامی، سردمداران آمریکای متجاوز را با وحشت مواجه کرده است و این پاسخ بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در حد یک سیلی بود و هنوز انتقام سخت تری در راه است.

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها تصریح کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی در زمان حیات با برکت خود با دفاع از حریم اهل بیت(ع)، امنیت را برای ایران اسلامی و امنیت به ارمغان آورد و سرانجام جان خود را در این راه فدا کرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهادت سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش نقطه عطف بیداری ملت های منطقه و حتی برخی کشورهای جهان شد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت با خون شهدا روز به روز مقتدرتر خواهد شد و قطعا آینده منطقه با پیروزی جبهه مقاومت و افول کشورهای استکباری همراه خواهد شد. 

مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها اظهار کرد: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم انقلابی در تشییع پیکر شهید سلیمانی بسیار عظیم و معنادار و قابل تحسین بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha