جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: آمریکایی ها همواره دشمنی عمیق خود را به نظام اسلامی نشان داده است، لذا باید مراقب توطئه های شوم آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر امروز  در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد گفت: اقدامات ابلهانه آمریکا از دستپاچگی آنهاست و ۴۱ سال است که در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی از انقلاب اسلامی سیلی می خورند.

وی ادامه داد:  امروز پیروزی جبهه مقاومت  و با همه هزینه هایی که عربستان و آمریکا کرده بودند، شکست مهلکی بر پیکره آمریکاست.

مصطفایی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و درایت رهبر فرزانه انقلاب به چنان توانمندی رسیده است که در هر کجای جهان می تواند به آمریکا و ایادی آنها در منطقه سیلی بزند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: جوانان امروز این مرزوبوم آماده دفاع و جانفشانی جانانه در مقابل زیاده خواهی آمریکا هستند و طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دیگر دوران" بزن‌ و در رو " تمام شده است.

وی ادامه داد: آمریکا برای تجزیه و سرنگونی دولت های عراق و سوریه و شکستن مقاومت منطقه میلیاردها دلار هزینه کرد، ولی جز شکست و خواری چیزی نصیبش نشد.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: آمریکا به خوبی می داند و می فهمد که فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چطور سربازان او را در خلیج فارس به اسارت گرفته و پهپاد جاسوسی آنها را ساقط کردند، لذا از سپاه هراس دارند.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha