شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: بیانات مقام معظم رهبری در روز جمعه بسیار راهبردی و راهگشا بود و باید منویات معظم له را اولویت جدی تمام برنامه های خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه کمیته روحانیون ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان برگزار شد با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خطبه های باشکوه نمازجمعه تهران، بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در روز جمعه بسیار راهبردی و راهگشا بود که باید منویات معظم له را اولویت جدی تمام برنامه های خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این بیانات مهم به شهادت سردار سپاه اسلام شهید سلیمانی و همچنین حضور آحاد ملت ایران در مراسم تشییع شهدای مقاومت و اقتدارکشور ما در حمله به پایگاه عین الاسد را از یوم الله های مهم در تاریخ این کشور یاد کردند که نباید این حوادث مهم در کشور به فراموشی سپرده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر، بیان کرد: برنامه های دهه فجر باید به طوری برنامه ریزی شود که موجب نشاط و امید در جامعه شود و از تمام ظرفیت ها  برای بیان دستاوردهای انقلاب بهره گرفته شود.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و محافل مختلف از سوی مبلغین و روحانیون موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهارکرد: درتداوم حرکت انقلاب برای حفظ دستاوردها، ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است تمام بندهای این بیانیه در جامعه تبیین شود.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز باید بیش از پیش آرمان های انقلابی و ارزشهای متعالی اسلام در بین جوانان ترویج و تبیین یابد و این امر یکی از رسالت های مهم کمیته روحانیون ستاد دهه فجر است.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: امروز اقتدار و عزت کشور از برکت انقلاب اسلامی است و باید در ایام الله دهه مبارکه فجر دستاوردهای انقلاب برای مردم وجوانان تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha