جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: آمریکا سیلی های محکمی از بیروت و بغداد دریافت کرد و ملت عراق با صدای بلند گفتند که خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خروج نیروهای آمریکایی از عراق را حتمی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله امروز صبح در مراسم کاشت نهال سال ۲۰۲۰ شرکت کرد. این مراسم موسوم به الشجرة الطیبة توسط مؤسسه جهاد سازندگی و با حضور کاردار سوریه در لبنان و مدیر کل مؤسسه جهاد سازندگی برگزار شد.

شیخ قاووق در سخنان خود در این مراسم گفت: دشمن اسرائیلی و دولت آمریکا به تحریم ها و فشارها و تهدیدهای خود علیه لبنان امید بسته اند، اما باید بدانند تمام تلاش آنها بیهوده است و لبنان فقط عرصه شکست اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

وی تاکید کرد: مقاومت که در سال ۲۰۰۶ صهیونیست ها را شکست داد امروز قدرتی بسیار بیشتر و بزرگ تر دارد و همین که می بینیم امروز اسرائیل از نیروهای امریکایی موجود در منطقه کمک می خواهد، در واقع اعتراف ضمنی اسرائیل به ناتوانی در رویارویی با مقاومت است.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: این هفته آمریکا سیلی های محکمی از بیروت و بغداد دریافت کرد و ملت عراق سخن خود را با صدای بلند گفتند و میلیون ها مردم به خیابان ها آمده و تاکید کردند که خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خروج نیروهای آمریکایی از عراق را حتمی کرده است.

وی ادامه داد: در بیروت نیز تشکیل دولت سیلی محکمی به ترامپ و پامپئو و تمام مسئولان آمریکایی بود که به هرج و مرج و نا امنی لبنان و تحریم مقاومت امید بسته بودند تا مردم لبنان را به زانو در بیاورند و به خیال خود گمان می کردند که مردم لبنان نمی توانند بدون کمک آنها دولت تشکیل دهند، اما این دولت با اراده صد در صد لبنانی تشکیل شد و فرصتی واقعی برای نجات کشور از فروپاشی به وجود آورد.

شیخ قاووق گفت: دولت جدید لبنان دولت تلاش و نجات است و دولت تنش آفرین نخواهد بود و تلاش خواهد کرد باقی مانده نهادهای کشور را حفظ کند و با فساد و فاسدان مبارزه کند و حزب الله نیز در این راه در پیشاپیش حامیان دولت و ناظران آن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha