جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 883215
۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
ویژه‌نامه الحاد

حوزه/ «ویژه نامه بررسی و نقد الحاد جدید» با مطالب متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی همزمان با اول جمادی الثانی در نشریه افق حوزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه نامه بررسی و نقد الحادجدید با مطالب متنوع حوزوی، دینی، فرهنگی و سیاسی به سردبیری رمضانعلی عزیزی همزمان با اول جمادی الثانی در نشریه افق حوزه منتشر شد.

بر اساس این گزارش: این ویژه‌نامه در قالب ۵۲  صفحه همراه با محتوایی مفیدی چون:‌ آیت الله العظمی سبحانی: آیا علم فیزیک می تواند ماورای طبیعت را نفی کند؟؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا شاکرین: جریان شناسی الحاد جدید؛ گفت و گو با دکتر یوسف دانشور نیلو« فرگشت و الحاد جدید؛ گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین محمد سربخشی« رابطه الحاد جدید و فیزیک کوانتوم؛ کتابهایی در پاسخ به شبهات الحاد جدید و اثبات وجود خدا؛ نقد و بررسی تلقی ها و کینگ از خداوند به قلم دکتر همایون همتی همراه با طلیعه نخستین با موضوع الحاد سیستمی و تمدنی به قلم حجت الاسلام محمد رضا برته می باشد.

دانلود ویژه‌نامه الحاد جدید

علاقه مندان جهت تهیه این ویژه نامه می توانند به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، پلاک ۱۵ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۰۵۳۸ تماس بگیرند.

گفتنی است: هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مدیر مسئولی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشین مدیرمسئولی و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هاشمی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    این فایل چرا رمز میخواد؟؟؟