پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 884036
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
قطره‌ای از باران منا

حوزه/ انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «قطره‌ای از باران منا» که اثرات وضعی حج را در برداشت‌ها و رفتارهای فردی و اجتماعی حج‌گزاران نشان می‌دهد، منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «قطره‌ای از باران منا» را منتشر کرد. این اثر به نویسندگی «محمود ابراهیمی» در 5 فصل نگاشته شده است.

این کتاب بیان تجربه‌های فردی از دریافت‌های معنوی، اجتماعی و سیاسی سفر عقلانی_شهودی حج به قلمی روان، ساده و ارتباطی عاشقانه با معبود است.

شیوه طرح مباحث کتاب ابتدا با بیان حس درونی نگارنده از سفر معنوی حج آغاز می‌شود و سپس به سوالاتی مانند: حج چیست؟ فلسفه وجودی حج ، تبلور معرفتی «لا اله الا الله» در اجتماع چیست؟ و در حج دنبال چه زاد و توشه‌ای باشیم؟ پاسخ می‌دهد.

در این اثر داستان‌هایی کوتاه از حج هم آمده است و در ادامه نویسنده به بیان گزارش مطالعات پزشکی حج در جهت تعیین معیارهای استقامت جسمی زائران و نتایج حاصل سفر حج در ذهن و روح زائر و تحول درونی او می‌پردازد.

کتاب «قطره‌ای از باران منا» توسط به‌نشر در قطع رقعی و شمارگان هزار نسخه به زیور چاپ آراسته و راهی کتابفروشی‌های این انتشارات در مشهد و سراسر کشور شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha