دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات مجلس

حوزه/رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: کاهش سطح مشارکت، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و جامعه تنها گوشه ای از برنامه معاندان برای انتخابات دوم اسفندماه امسال می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام عباس درویشی صبح امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی صنعت نفت که در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: در آستانه بهار انقلاب اسلامی قرار داریم، بهاری که جهان را متاثر از خود کرد. این بهار به حدی برای جهانیان حائز اهمیت و تاثیرگذار بود که معادلات جهانی ابرقدرتها بعد از جنگ جهانی دوم را به صورت کامل برهم زد.

وی ادامه داد: از همان روز اول پیروزی انقلاب اسلامی شاهد عداوت و دشمنی بسیاری از کشورهای مستکبر علیه این نظام و ملت بوده و هستیم و روز به روز این فشارها تشدید می شود به امید اینکه ملت ایران تسلیم شوند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه ملت ایران در 4 دهه اخیر به خوبی در مقابل این حجم از هجمه های دشمنان ایستاده اند، افزود: بصیرت، بینش سیاسی و... مهمترین سلاح ملت ایران در برابر توطئه ها و فتنه گری های دشمنان در طول عمر انقلاب بوده است.

حجت الاسلام درویشی به انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات در ایران نماد بارز مردم سالاری دینی است و این یک امتیاز بزرگ برای ملت و نظام ایران است، ولی با این وجود جریاناتی هستند که همواره تلاششان بی فروغ نشان دادن این همه پرسی ملی است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور تاکید کرد: کاهش سطح مشارکت، ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و جامعه تنها گوشه ای از برنامه معاندان برای انتخابات دوم اسفندماه امسال می باشد.

وی با اشاره به اینکه قهر کردن با صندوق های رای خواسته های دشمنان را برآورده می کند، گفت: دشمن این همه هزینه می کند که ملت پای صندوق های رای نروند، لذا زمانی که با صندوق های رای قهر کنیم به نوعی در مسیر خواسته ها و نیات دشمنان حرکت کرده ایم.

حجت الاسلام دروشی ادامه داد: عملکرد منفعلانه برخی از نمایندگان مجلس به پای سایر نمایندگان نوشته می شود و این خود می توان آسیب چشمگیری به انتخابات وارد کند.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور ادامه داد: از سویی دیگر مردم باید در انتخاب خود معیارهای انقلابی را مدنظر داشته باشند و افرادی اصلح، مطالبه گر، انقلابی و مردمی به بهارستان بفرستند.

این استاد حوزوی در پایان گفت: روحانیون که به نوعی معتمد جامعه هستند باید ویژگی های یک نماینده اصلح را برای مردم بیان و تشریح کنند تا ان شاء الله مجلسی کارآمد، انقلابی و متعهد داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha