پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفتگو

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امام خمینی (ره) به اسلام عزت بخشید و اسلام واقعی را به دنیا شناساند و نقشه های شوم و شیطانی استکبار جهانی را در ناکار آمد جلوه دادن دین مبین اسلام و استثمار امت اسلامی، نقش برآب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، گفت: امام خمینی (ره) حفظ انقلاب اسلامی و دفاع جانانه از دستاوردهای نظام را در اولویت سیاست‌های کشور قرار می داد.

وی خاطرنشان کرد:  امام خمینی(ره) آموزه های دینی و ارزش های اسلامی را زنده کرد و با رهبری پیامبرگونه خود نقش بسزایی در تقویت مقاومت اسلامی در جای جای دنیا و بیداری مسلمانان جهان داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین  اظهار کرد: اکنون انقلاب ایران با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری با همان ویژگی ها و خط و مشی که امام طراحی کرده بود، پیش می رود و تاثیرات شگرف و عمیقی در بسیاری از جهات در جهان کنونی ایجاد کرده است.

  وی خاطرنشان کرد: حرکت و نهضت امام خمینی(ره) یکی از مصادیق آیه شریفه: «إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتی‏ کُنْتُمْ تُوعَدُون» است و از این دسته آیات در قرآن فراوان داریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: منظور از «قالوا ربنا الله» این است که مسلمان زیر بار بندگی و ذلت دیگری نروند و «ثم استقاموا» یعنی محکم بایستد و حضرت امام(ره) نیز همین طور ایستادگی کردند.

وی عنوان کرد: تبعیت و پیروی ملت از ولایت فقیه، نمونه بارز عمل به توصیه های امام است و مردم نیز تاکنون پاسداری خود از نام امام، انقلاب، نظام و ولایت فقیه را به عینه نشان داده اند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امام خمینی (ره) به اسلام عزت بخشید و اسلام واقعی را به دنیا شناساند و نقشه های شوم و شیطانی استکبار جهانی را در ناکار آمد جلوه دادن دین مبین اسلام و استثمار امت اسلامی، نقش برآب کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha