جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پرویز فتاح

حوزه/ رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون ۸۵ هزار فقره سند به نام مردم زده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم رونمایی از دفاتر املاک و اسناد زمین خواری پهلوی اظهار داشت: ۴۱ سال است که نقشه می کشند تا شاه و فرزندانش را به کشور برگردانند ولی نتوانسته اند.

وی افزود: ۴۱ سال است که از هیچ اقدامی برای مقابله با ایران و برگرداندن رژیم طاغوت دست نکشیده اند ولی با مقاومت و ایستادگی مردم هیچ اقدامی نتوانسته اند انجام بدهند.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر مکری که بلد بودند به کار بستند تا علیه مردم اقدامی انجام بدهند ولی نتوانستند خواسته خود را به پیش ببرند.

فتاح بیان داشت: فکر نمی کنم در تاریخ به جلادی و خون آشامی داعشی ها وجود داشته باشد و آنها داعش را ایجاد کردند و با بالگردهای شان آذوقه برای داعش ارسال می کردند و الان هم که داعش از بین رفته است داعشیان در آمریکا زندگی می کنند.

وی افزود: این جنتلمن های کرواتی همان هایی هستند که داعش را حمایت می کردند بعد می گویند ما آنها را از بین برده ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شب و روز بر سر مزار حاج قاسم مردم حضور دارند و شهادتش چه مکتب و انقلابی را ایجاد کرده است و ما باید به سربازان انقلاب بنازیم.

فتاح تأکید کرد: سلیمانی با آن عظمت در حال حاضر یک قبر معمولی کنار سربازش دارد.

وی اظهار داشت: حال که در ایام دهه فجر قرار داریم و امام آمده است نباید اجازه دهیم که آنها مجدداً برگردند.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: مسئولان ما باید مراقب باشند مردم ما از ما انتظار دارند ما انقلاب کرده ایم، شهید داده ایم و سهل انگاری ها را از ما نمی پذیرند.

فتاح گفت: امروز یکسری از اسناد جنایات پهلوی رونمایی شد و این اسناد مدبرانه و با دقت زیادی حفظ شده است و باید از آن استفاده شود.

وی یادآور شد: البته قطعاً ما در کشور مشکلاتی داریم ولی این دلیل نمی شود که نبش قبر کنیم و جای ظالم و مظلوم عوض شود.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۴۰ سال است که در خارج می خورند و سرمایه های شان تمام نمی شود چه مقدار کشور را غارت کرده اند، چه تعداد کاخ در کشور ساخته اند.

فتاح به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این زندگی ناباورانه است ولی انقلاب همین است.

وی افزود:  همه اموالی که از رژیم پهلوی رسیده است مال مردم است و ۲۱۰۰ فقره پارچه روستا، و آبادی باید به مردم بازگردد که تا کنون ۸۵ هزار فقره سند به دست مردم داده ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در ۴۱ سال گذشته بنیاد مستضعفان از افرادی که بر روی زمین هایی که از رژیم پهلوی رسیده است زراعت کردند ریالی دریافت نکرده است و به زودی برای تمامی این اموال سند شش دانگ داده می شود.

فتاح گفت: فردا نیز در گرگان نیز ۷ هزار فقره به صورت ویدیوکنفرانس به مردم واگذار می شود و سازمان املاک و اسناد هم در این خصوص به جد فعال است.

وی تأکید کرد: این خواسته مردم است و اموال نیز برای مردم است و منتی هم نداریم.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha