سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 885019
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تصاویر/ مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته بسیج

حوزه/ مزار شهدای منطقه پردیسان قم با حضور خانواده معظم شهدا غبارروبی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  بسیجیان گردان الی بیت المقدس و پاسداران ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت دهه فجر بر سر مزار شهدای پردیسان گرد هم آمدند و پس تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس از قبور شهدا غبارروبی کردند.

این مراسم با حضور پاسداران سرهنگ سید جواد میرهادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، سرگرد علیرضا ملا علی فرمانده حوزه شهدای گمنام و حجت الاسلام عیسوی نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، حسین عبادی فرمانده گردان الی بیت المقدس و پاسداران و بسیجیان پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام عیسوی نماینده ولی‌فقیه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این مراسم با اشاره به تأثیر حضور حداکثری مردم در تشیع شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: دلیل اصلی انتقام ما از دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و انتقام ترور سردار سلیمانی حضور مردم در تشیع آن شهید و باشکوه برگزار شدن مراسم سردار بود، اقدام بعدی مردم باید حضورشان در عرصه انتخابات باشد تا سبب عقب راندن دشمنان شود.

وی بیان کرد: نقشه دشمنان برای نظام جمهوری ایران حذف آن از نقشه جهان بود اما امروز که مردم ایران ثابت کردند که آینده این کشور در دست خودشان است و با حضورشان در عرصه‌های مختلف باعث شدند که نقشه‌های دشمن از بین برود.

حجت الاسلام عیسوی در ادامه با تأکید بر حضور مردم عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: دشمن پس از ضربه‌ای که در برابر ترور سردار سلیمانی از ما خورد نتوانست حرفی بزند زیرا مردم ما درصحنه حضور داشتند و اگر حضور نداشتند ما نمی‌توانستیم انتقام بگیریم، مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند که اقدام بعدی ما خروج آمریکا از منطقه شرق آسیا شود.

 نماینده ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با یادآوری سختی‌های زمان انقلاب، انقلاب جمهوری اسلامی ایران را چیره مستضعفین بر مستکبرین خواند و تصریح کرد: انقلاب ما دست یاری خدا بود که توانستیم امروز مستضعفین را به قدرتمندترین نقطه خود برسانیم و این فقط از عنایت خدا است.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم که فرمودند " هر کس به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند " دلیل آن را عقب‌نشینی دشمن از مواضع خود در برابر مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha