پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز با وجود تهدیدهای بی شمار دشمنان شاهدیم که ملت ایران به ویژه مردم خونگرم و انقلابی کردستان به میدان آمده اند و حمایت خود را از انقلاب و نظام اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت  الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران در این 4 دهه همیشه در چنین روزی گردهم می آیند و این جشن بزرگ را برگزار می نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: امروز با وجود تهدیدهای بی شمار دشمنان شاهدیم که ملت ایران به ویژه مردم خونگرم و انقلابی کردستان به میدان آمده اند و حمایت خود را از انقلاب و نظام اعلام کرده اند.

وی تاکید کرد: این حضور نشان از بصیرت مردم، عزت، وحدت و همبستگی بیشتر انقلاب اسلامی  است که در نتیجه آن حرکت انقلاب در گام دوم خود توفنده تر خواهد بود تا مردم بیشتری از جهان به آن ملحق شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز برای دشمن شکست دیگری است و باید بداند که هرگز نمی تواند بین ملت ایران و نظام اسلامی اختلاف و دودستگی ایجاد کند.

براساس این گزارش، در شهر سنندج مردم با تجمع در میدان آزادی مسیر خود را به سمت خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی (ره) ادامه دادند و در سه راه حبیبی تجمع نمودند.

در دیگر شهرستانهای استان کردستان نیز مراسم یوم الله 22 بهمن ماه در مکان ها و میادین مشخص شده با شور و مشارک بالای مردم برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha