پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور

حوزه/دادستان کل کشور گفت: امروز جوانان دنیای اسلام ادامه دهنده مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و با قدرت این مسیر را ادامه می دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری ظهر امروز در سخنرانی مراسم 22 بهمن قم در حرم حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در 41 سال گذشته همواره نشان داده اند که از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم سراسر کشور در این راهپیمایی عظیم تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان نظام را از بین می برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری به تقارن چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: این تقارن تقدیر الهی بود که چرا این شهید گرانقدر هر چه داشت در مسیر اسلام و انقلاب گذاشت و نامش در تاریخ اسلام جاودانه شد.

وی به تشییع باشکوه پیکر مطهر این شهید اشاره کرد و بیان داشت: بعد ار رحلت امام خمینی(ره) تاکنون هیچگاه شاهد چنین بدرقه و تشییعی نبودیم.

دادستان کل کشور افزود: این شهید بزرگوار با خدا معامله کرد و همین مهم موجب شد تا خود خداوند وی را محبوب دل ها کند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است ، مکتبی که در آن ولایت مداری و دین داری موج می زند و امروز جوانان دنیای اسلام راه و مسیر وی را طی می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری به توطئه ها و دشمنی های دشمنان نظام در منطقه به خصوص خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تمامی این توطئه ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که البته این حضور مردم هرگز اجازه عملی شدن این توطئه ها را نخواهد داد.

وی با انتقاد از برخی افراد و جریان ها ابراز داشت: عده‌ای به دنبال منحرف کردن افکار مردم هستند که نیاز به بصیرت بیشتر در این ایام بیشتر از قبل احساس می شود به هر حال انسان باید مواضع حق را بشناسد و بتواند در حوادث مختلف موضع حق را تشخیص دهد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ضمن محکوم کردن برخی زمزمه هایی که در خصوص مذاکره با آمریکا شنیده می شود،تصریح کرد:

جمهوری اسلامی ایران از مذاکره با آمریکا تاکنون چه سودی برده است حتی یک مورد را نیز نمی توان پیدا کرد که کشورمان از این مسیر سود برده است.

وی دلداگی و دل سپردن به آمریکا را مایه ذلت کشورها عنوان کرد و گفت: در دنیای اسلام  عربستان سعودی شریک آمریکا محسوب می شود اما امروز کارش به جایی رسیده که ترامپ او را به گاو شیرده تعبیر می‌کند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: در مقابل این کشور ملت ایران همواره در برابر آمریکا ایستاده و امروز عزت و آزادگی خود را به رخ همگان می کشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادی در شرایط کنونی چاره کار است و اگر مدیران اقتصادی ما مدیران جهادی باشند مانند حوزه های دفاعی و امنیتی شاهد پیشرفت و شکوفایی در عرصه اقتصاد نیز خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری قدرت نظامی کشورمان را یادآور شد و بیان داشت: امروز بحمدالله در مسائل نظامی ما در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که آمریکا جرات نمی‌کند نگاه چپ به این ملت داشته باشد در حالی که در اوایل انقلاب از تهیه سیم خاردار نیز عاجز بودیم.

وی به برگزاری انتخابات در روزهای پیش رو اشاره کرد و افزود: حضور همه جانبه و با آگاهی کامل و انتخاب نمایندگانی اصلح، مومن و انقلابی می تواند منجر به تشکیل مجلس انقلابی و کارآمد شود و مشکلات کشور را حل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: برای انقلاب اسلامی دردآور است که با وجود اغماض شورای نگهبان 60 نماینده فعلی مجلس نتوانستند صلاحیت لازم را برای حضور در انتخابات به دست بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha